MT,
26.3.2015, soud 31.3.2015 v ČB, obnova, advokát ex offo
Super,
to jsem rád, že máš dobrý pocit z advokáta a že tomu porozuměl.
Většina
advokátů tomu nerozumí a nechce rozumět, dal bys nejmíň 50 tisíc za to, aby Tě
někdo hájil v obnově kdybys neměl ex offo. Pamatuj, že jsi to Ty, kdo dává
pokyny advokátovi. Když je mezi vámi spolupráce, tak se na to nemusí hrát, ale
nesmí ten advokát udělat chyby a opomenout důležité věci.
Nezapomeň hned po povolení obnovy, tzn. že
nejprve se bude rozhodovat, zda je obnova přípustná, tak hned potom v úvodu
soudního jednání nech vyjasnit právní otázku, zda když o věci nerozhodl zákonný
soudce (to je v Tvém případě Soudní dvůr EU) a bylo porušeno právo EU, že máš
nárok v tomto řízení domáhat se náhrady škody, ne až při nějakých dalších
řízeních, to je čas a peníze, takhle to je z jedné vody načisto
Nezapomeňte
s advokátem dát co nejdříve do spisu všechny zaslané dokumenty.
Předběžné
otázky jsou Tvé K.O. tomuto systému, to je Tvůj tank, neviditelný letoun, atomová
bomba i jemná filozofie práva.
Čti
si je každý den jako poezii, zamiluj se do nich, recituj je!
Posílám
opětovně – za celým textem, který si vytiskni.
Ber
to jako scénář, který je dobré se naučit a nejprve porozumět.
Pamatuj si, že se s předběžnými otázkami musíš
obracet nejprve na obžalobu, aby je vyvrátila a doložila důkazy, ne na
soudce a senát, ať žaloba, která Tě obžalovala a nestáhla žalobu, když si
dovolával spravedlivého procesu a odkazoval na § 5, odst. 5 ZoNL atd., žaloba
ať Ti doloží, na důkazech doloží, že to tak není. Ano, bylo to prase ten
soudce, že Tě odsoudil, ale tímhle manévrem mu dáš větší šanci se očistit. Pak
jen vítězně řekni, tak pane soudce, vidíte, žaloba se s tím neumí
vypořádat, takže to zůstává na Vás.
Ta první otázka týkající se nejvyššího soudu
se Tebe taky bytostně týká, protože dokazuje korupci v této věci jak Brno!
Až
tu první otázku přečteš, dej obžalobě čas a jen říkej, no tak co, pane/paní
žalobkyně, jaký je správný právní výklad?
Taky
si myslíte, že student prvního ročníku práv musí vědět, že Nařízení ES se nesmí
transponovat?
Jaktože to nevěděl nejvyšší a dokonce ani ústavní soud?
Jaktože to nevěděl nejvyšší a dokonce ani ústavní soud?
Tímto
průhledně vadným právním argumentem upírala česká justiční elita právo
položit ve věci nenotifikovaných ustanovení ZoNL ve věci výroby cannabis dle notifikační
povinnosti dle Směrnice 98/34/ES předběžnou otázku Soudnímu dvoru EU?
Takovým
faulem?
Pročpak
to asi nejvyšší a ústavní soud dělal?
Co
myslíte?
Taky si myslíte, že máme neúčinný – nevymahatelný zákon o návykových látkách z nadřazeného práva EU, když znáte další předběžné otázky SDEU?
Projdeme si je tedy jednu po druhé a vy mi řeknete potřebné důkazy, že není porušeno právo EU, ano?
Taky si myslíte, že máme neúčinný – nevymahatelný zákon o návykových látkách z nadřazeného práva EU, když znáte další předběžné otázky SDEU?
Projdeme si je tedy jednu po druhé a vy mi řeknete potřebné důkazy, že není porušeno právo EU, ano?
Vychutnej si to, budu na Tebe myslet, ale nebuď
povýšenec, bud zcela v klidu a míru!
Když
budeš u první otázky, sklouzni pak k českému právu, protože ten rozsudek
nejvyššího soudu rovněž říká vše, s čím se předběžných otázkách vyrovnáváš Ty z
unijního práva, tak tímto níže uvedeným se s tím vyrovnáváš z českého práva.
Řekněme si nejprve znění první předběžné otázky
1. Je třeba čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování
EU vykládat v tom smyslu, že brání v postupu Nejvyššího soudu,
který odmítá položení předběžné otázky na nevymahatelnost ustanovení zákona o
návykových látkách, a to na základě tvrzení Nejvyššího soudu (č.j. 8 Tdo 1231 /2011), že daný
zákon transponuje předpisy Evropského společenství, konkrétně nařízení ES,
které se ovšem transponovat nesmí?
Jak vidíte,
v rozsudku nejvyššího soudu (č.j. 8 Tdo 1231 /2011), justiční
korupce v této věci byla tak obludná, že NS uvedl v rozsudku další
doložitelné nepravdy.
Jak uvádí NS, prý
podle § 29 ZoNL musí být pěstování cannabis vždy povoleno úřadem, když do 100 m2 se nic hlásit nemusí
už od 20.5.2004 díky nenotifikované novelizaci daného ustanovení zákonem č.
362/2004 Sb.. Odsouzený vedoucí výzkumu Cannabis is The Cure (Konopí je lék) přesto
věc hlásil a žádal o policejní spolupráci a ochranu i v souladu s §
28 (krajní nouze) a 31, odst. 1 (přípustné riziko) trestního zákoníku a
články 2 a
3 Úmluvy o lidských právech i judikátem Nejvyššího soudu ČR ze
dne 30.1.2008, sp. zn. 3 T do 52/2008 (Sbírka soudních rozhodnutí a
stanovisek č. 9/2008) absolutně vylučující trestnost skutku Přitom byly
doloženy zločiny orgánů činných
v trestním řízení i soudními znalci (viz spis, MUDr. Matlach) spáchané
konfiskacemi na občanech dle § 149
trestního zákoníku,což nikoho nezajímalo.
Jak uvádí NS, prý
podle § 5, odst. 5 ZoNL se jedná vždy o zacházení s cannabis do 0,3% THC,
když tato změna limitu THC proběhla až novelizací ZoNL s platností od
1.4.2013 nenotifikovaným zákonem č. 50/2013 Sb. - odkazuji na Odborné stanovisko a právní
analýzy Cannabis is The Cure ve spise!)
Jak uvádí NS, prý odsouzený podle § 15 pism e) ZoNL
izoloval pryskyřice cannabis, když takové jednání je vysoce odbornou chemickou
separací a výroba mastí a tinktur rozhodně není izolace pryskyřic cannabis, což
ve spise, jak jsem doložil, potvrzuje soudní znalec doc. Ondra, který je
přednostou Ústavu soudního lékařství FN v Olomouci.
Jak uvádí NS, prý je cannabis nebezpečnou látkou
vyvolávající závislost, když ta je na úrovni chutě na kávu, jak bylo opakovaně
doloženo na výzkumech a jak dokládá světový expert docent Hanuš, viz spis, jde
o jedno z nejbezpečnějších přírodních léčiv na světě!
Takže raději přejdeme
k druhé předběžné otázce.
2. Představuje § 29 zákona č. 167/1998
Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim pěstování cannabis
k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) přešel od
režimu, kdy nebylo možné pěstovat cannabis bez hlášení úřadům, na režim, kdy toto
možné je až do velikosti pěstební plochy do 100 m2/osobu, a to na základě
zákona č. 362/2004 Sb., kterým se
změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a
je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno
Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve
smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod
55?
Debatu
o měření obsahu THC jsem rovněž nastolil v prvním řízení, teď dávám tuto
otázku:
3. Je třeba v roce 2009 novelizované
nařízení Komise (ES)
„Metoda
společenství pro kvantitativní určení obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v
odrůdách cannabis“ č. 1122/2009 (příloha č. 1) ze dne 30.
listopadu 2009, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č.
73/2009, pokud jde o podmíněnost, modulaci a integrovaný administrativní a
kontrolní systém v rámci režimů přímých podpor pro zemědělce stanovených v
uvedeném nařízení, a k nařízení Rady (ES) č. 1234/2007, pokud jde podmíněnost v
rámci režimu přímé podpory pro odvětví vína, vykládat v tom smyslu,
že brání ve stanovení jiných metod pro měření obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis, než je metoda uvedená v citovaném unijním přepisu?
Jak jsem doložil do
spisu a je uvedeno na http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/,
policie nemá žádnou zákonnou normu na měření a dokonce se souhlasem
ministerstva vnitra odmítá sdělit, kdy byl tzv. doporučený postup měření vydán,
kým, pod jakým č.j. a jakou má právní váhu (vyhláška, rozkaz, usnesení,
nařízení atd.), protože, jak doložili znalci Hanuš a Ondra do spisu, rozdíly
mohou být dle metody měření až stonásobně odlišné a takové jednávání je hrubým
porušením práva naší země, když čl. 39 Listiny základních práv a svobod
dokládá, že trest může být toliko na základě zákona. V době, kdy mne
policie obvinila a zkonfiskovala mé majetky, platilo nařízení vlády 467/2009
Sb. které určovalo tzv. větší než malé množství pro účely § 289 odst. 2 trestního zákoníku, které v příloze č. 1.A.1.
definovalo cannabis jako „celý
objem (hmotnost) rostliny cannabis“, měření obsahu THC mělo tedy býti i
včetně kořene, nejen stonku a nadzemní části rostliny včetně vrcholíků, jak
uvádí § 2 ZoNL, ale ani takto policie nepostupovala, stejně tak neměřila dle
unijní normy!
Přejděme k další otázce
4. Představuje § 5 odst.
5
zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že jeho novelizací zákonem č.
50/2013 Sb. byl stanoven pro zacházení s cannabis k účelům výzkumným
(pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) nový limit obsahu látek ze skupiny
tetrahydrokanabinolů, a to nově s limitem do 0,3 % THC, technický
předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž
s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské
komisi v souladu s čl. 8
a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku
Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?
5. Představuje § 8 odst. 1 zákona č.
167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim přešel od režimu, kdy
není nárok na vydávání povolení k zacházení s návykovými látkami, na
režim, kdy takový nárok je daný, a to na základě zákona č. 141/2009 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb.,
o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl.
1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že
dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES,
nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?
Přestože
se další otázky týkají pozdějšího období, vzhledem k tomu, že bych mohl
být kdykoliv viněn, žádám aby i tyto otázky žaloba zodpověděla.
6. Je třeba čl. 9
směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání v použití
naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanovení v případě
vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovují podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a
používání individuálně připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro
léčebné použití, jejíž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na
jakost léčebného cannabis?
7. Představuje § 24a zákona č. 167/1998
Sb., o návykových látkách tím, že požaduje pro pěstování
cannabis pro léčebné použití licenci (tj. povolení), technický předpis ve
smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke
skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu
s čl. 8 a
9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci
C-194/94 CIA Security International, bod
55?
8. Představuje § 24b
zákona
č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje, aby veškerý vypěstovaný
cannabis pro léčebné použití byl předáno Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES
a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno
Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve
smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?
9. Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU
vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je
zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách
a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť tyto vnitrostátní
právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto třeba dovážet
z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům, a které je
prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než jiné (vnitrostátní či
dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd cannabis a
neomamných metod aplikací omamného cannabis, jejichž léčebné použití je
naopak zakázáno?
10.
Je třeba
čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že Soudní dvůr
v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans
explicitně uznal přípustnost používání omamných látek, jako je cannabis,
k léčebným a výzkumným účelům, vykládat v tom smyslu, že brání
vnitrostátní právní úpravě, která umožňuje pouze použití nevhodného
léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně
k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování, výzkum
a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd cannabis vhodnějších
k léčebnému použití?
Toto
vše se odehraje za případu, že toho 31.3.2015 nebudou mít za další půlhodinu
další stání a současně v rámci jednoho řízení spustí řízení obnovné.
Držím
palce. Vyhrajeme!
Měj
se, Dušan