Cannabis
is The Cure, z.s.,
ID:
4ex7c9p , IČ:
266 70 232, Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc jako poškozenými
zmocněná
asociace.
Konkrétně
je asociace Cannabis is The Cure,z.s. zmocněna k podáním
poškozenými členy
výzkumu
Konopí
je lék (Cannabis is The Cure) na
životě, zdraví a majetcích a
poškozenými
zřizovateli
Edukativní konopné kliniky
Ateliér
ALF, z.s.,
IČ: 226 80 101, Konopí
je lék, z.s.
IČ:
227 27 281, Art
Language Factory, z.s., IČ:
227 24 303, společně sídlem Konopná
apatyka
královny koloběžky první, 798 55 Ospělov 6 se
zmocněním asociace dle
§ 50 tr.ř. , § 26 odst. 3 o.s.ř., § 35 odst. 4 s.s.ř. a § 441
o.z.
Dne
28.11.2017
Nejvyšší
státní zastupitelství ČR Ministerstvo
spravedlnosti ČR
Věc:
č.j.
6
NZN 1493/2017 č.j.
MSP-503/2017-OSV-OSV
Stěžované
porušení zákona: č.j.
3 SPR 24/2017, č.j. MSP-1214/2017-OJD-DOH
(DČ+DV),
MSP-1419/2016-OJD-DOH
(SB+KC),
MSP-236/2016-OK-STIZ/1
a MSP-
1/2017- SM-M/447
(znalci)
atd.
I.
Specifikace
podání
ve
věci č.j.
6
NZN 1493/2017 a
č.j.
MSP-503/2017-OSV-OSV:
Stížnost
na
průtahy
a
nezákonná rozhodnutí při
(ne) šetření
porušování
čl. 2 a č.l. 3 Evropské úmluvy o lidských právech a čl. 34 a
267 Smlouvy o fungování Společenství (viz
usnesení NS ČR ze dne 27.10.2011 č.j. 8
Tdo 1231/2011 obhajující
vědomě mylný rozsudek Krajského soudu v Brně ze dne 9.3.2017
č.j. 3
To 25/2011)
a
nešetření důvodně
podezřelých (nejen
prostějovských) státních
zástupců a soudců
za
jednání s důsledky uvedenými ve čtvrtém odstavci § 149 tr.
zákoníku a
nešetření opakovaného
kárného
podnětu na
ochránce tohoto
organizovaného zločinu,
tedy kárného podnětu na
nejvyššího státního zástupce JUDr. Pavla Zemana (s
věcí seznámen ihned po nástupu do do funkce dne 6.1.2011) a
vrchní státní zástupce JUDr. Lenku Bradáčovou a JUDr. Ivo
Ištvána č.j.3
SPR 24/2017
( v
roce 2016 č.j.
3 SPR 24/2016) s
důkazy ke
kárným podnětům doloženým
MSP
ČR opakovaně (ministr
spravedlnosti
JUDr.
Robert Pelikán stížnosti , podněty a rozklady členů asociace
odmítl pod
č.j.
MSP-1493/2016-OJD-DOH,
MSP-594/2016-OJD-DOH, MSP-737/2016/-OSV-OSV, Msp-30/2016-OJD-SPZ,
MSP-172/2017-OOJ-SZ)
a kárným/trestním
podnětům dokládaným
NSZ
ČR od
1.1.2010 a
doloženým jen
od
11.září
2017 do
28. listopadu 2017
k
odmítavým
rozhodnutím
NSZ ČR č.j.
4 NZN 827/2017, 6 NZN 1258/2017, 6 NZN 1347/2017, 6 NZN 1338/2017, 6
NZN 1346/2017, 6 NZN 1415/2017,
6 NZN 1493/2017, 1
SIN 236/2017, 1 SIN 237/2017, 1 SIN 249/2017, 1 SIN 254/2017, 1 SIN
258/2017, 1 SIN 262/2017 (v roce 2016: 3
SPR 24 / 2016, 1 NZN 412/2016, 6 NZN 807/2016, 6 NZN 1278/2016, 6 NZN
1303/2016, 6 NZN 2550/2016 a 1 SIN 21/2016, 1 SIN 49/2016, 1 SIN
58/2016,, 1 SIN 67/2016,1 SIN 110/2016, 1 SIN 111/2016, 1 SIN
113/2016)
se
dosud na NSZ nikdo nevyjádřil a
NSZ neustále vyžaduje výzvami
nové
a nové informace, když
korupce a kartel je důkazy a
svědectvími roky opakovaně doložen
nejen
zřizovateli Edukativní konopné kliniky,
viz
http://pravnistat.blogspot.cz
II.
Konkretizace
podání
stížnosti:
Nejvyšší
státní zastupitelství dne 27.11.2017 č.j. 6 NZN 1493/2017 uvedlo,
že v příloze 1 a příloze 2 uvedené identifikované
podání
ze dne 15.11.2017 s
důkazy porušení výše uvedených práv
je
neprojednatelné
a vady mají býti napraveny v termínu.
Ministerstvo
spravedlnost totožné podání dne 24.11.2017 identifikovalo pod
MSP-1214/2017-OJD-DOH/3,
avšak
namísto
nařízení okamžitého propuštění dovolávajících
se vězňů
ministrem pro
nevymahatelný předpis a
dovoláním vymáhané položení předběžných otázek Soudnímu
dvoru, ponechalo
spor
k dovolání
NS ČR, když
existuje důvodná a reálná obava, že bude NS ČR opětovně
vědomě mylně tvrzeno, že zákon o návykových látkách není
technickým předpisem k výrobě konopí jako léku a podobné
bludy.
III.
Konkretizace
kárného/trestního
podnětu: Přílohou
podání NSZ
a MSP dne
15.11.2017 bylo doloženo
také
jasně identifikované ne
anonymizované usnesení ústavního
soudu ze dne 5.10.2017
č.j. III. ÚS 3354/2016,
které
v bodu
34
předmětné
ústavní stížnosti potvrdilo
tvrzení členů
asociace
Cannabis is is The Cure,z.s. a Parlamentního
institutu, že novela výroby konopí jako léku č.
50/2012 Sb.
je
nevymahatelná
také v trestním řízení, protože
zákon o návykových látkách je technickým předpisem
k
výrobě konopí jako léku,
konopí
v zákoně o prekurzorech drog vůbec ani není uvedeno a věc patří
k projednání Soudnímu dvoru.
Konkretizace
podezřelých pachatelů:
Ministr
spravedlnosti, nejvyšší státní zástupce
a
oba vrchní státní zástupci se
souhlasem a
kartelovou
podporou předsedy
nejvyššího
soudu
(č.j. S
265/2016, S 316/2016, S 456/2016) a s korupci a kartelem také u obou
předsedů vrchních soudů (č.j. S 269/2016, Praha,
č.j.
S
13/2017 a
S
291/2017,
Olomouc)
a
desítek dalších nezákonně
jednajících soudců
a předsedů soudů a státních
zástupců, kteří
opakovaně roky vědomě
nepravdivě
v
rozsudcích a usnesení uváděli,
že zákon
o návykových látkách není technickým předpisem k výrobě
konopí jako léku,
protože
konopí je prý
údajně prekurzor,
o kterých rozhodují členské země a neoznámený
předpis č.141/2009 Sb. výroby konopí jako léku
je dle
ministra
spravedlnosti, předsedy nejvyššího,
vrchního,
krajského a obecního soudu
a státních
zástupců
údajně
vymahatelný
a není
třeba trestní
řízení zastavit a spor
o
porušení práva Společenství předložit
Soudnímu
dvoru k
projednání, protože
konopí je prý
prekurzor,
o
kterých rozhodují členské země.
VI.
Pokračování
v trestné činnosti soudců
a státních zástupců:
V usnesení dne
5.10.2017
č.j. III. ÚS 3354/2016 však
není opět ani slovo odůvodnění nezákonného
jednání soudců k
neoznámenému
předpisu
výroby
konopí
jako léku novelou
č.
141/2009 Sb.,
když
NSZ a NS ČR roky tvrdili výše uvedené bludy, že zákon o
návykových látkách není v při
neoznámené novelizace §
8 zákona o návykových látkách technickým předpisem k výrobě
konopného léku, viz usnesení zkorumpovaných podvodníků v
talárech u nejvyššího
soudu pod senáty
č.j.
8
Tdo 1231/2011, 6 Tdo 1493/2014, 11 Tdo 181/2015, 6 Tdo 323/2016.
V.
S
ohledem na povinnost danou státnímu zástupci trestním řádem a
zákonem o státním zastupitelství a povinnost úředníků
ministerstva danou zákonem o státní službě očekáváme řádné
prošetření kárných/trestních podnětů a stížností na
porušení zákona v neprospěch členů výzkumu Konopí je lék
(Cannabis is The Cure). Očekáváme
sdělení přijatých opatření a v příloze 4 zasíláme stížnost
ministru spravedlnosti ze dne 26.11.2017
28.11.2017
Mgr.
Ivan Chalaš, statutární
zástupce
Příloha
1
Datum:
15. listopadu 2017: Předmět:Dodatek
dovolání Nejvyššímu soudu ČR je pro pana ministra spravedlnosti
připraveno hotové v příloze Komu: podatelna@nsz.brn.justice.cz,
podatelna@nsoud.cz
S
ohledem na doloženou reakci MSp ČR vložte u NSZ ČR do spisu č.j.3
SPR 24/2017
NS
ČR žádáme sdělit informace dle informačního zákona: Sdělte,
pod jakým číslem jednacím nebo spisovou značkou nejvyšší
soud projednává
dovolání v příloze uvedených vězněných
členů výzkumu
Konopí je lék Davida Čechmánka a Davida Vybírala proti
rozsudku Krajského soudu v Krajského soudu v Brně, pobočky ve
Zlíně, ze dne 23.2.2017, č.j. 61 T 1/2017 a proti rozsudku
Vrchního soudu v Olomouci ze dne 16. 5. 2017 č.j. 4 To 33/2017 a
sdělte prosím, jaké okolnosti brání nejvyššímu soudu
rozhodnout naléhavě.
Ověřit
nevymahatelnost trestního předpisu vůči vězněným členům
výzkumu dle bodu 34 usnesení ústavního soudu ze dne 5.10.2017
III. ÚS 3354/16 v příloze trvá pár minut a každý
den věznění navíc je pro nevinně vězněné závažnou křivdou.
Děkuji.
Dušan Dvořák, 12.1.1962, 798 55 Ospělov 6
Příloha 2
Nejvyšší soud České
republiky
Dodatek
dovolání
obžalovaného Ing. Davida Č e c h m á n ka , nar. 25. 11. 1984 ve
Zlíně, trvale bytem Zlín, ul. Pod Vrškem č. p. 6411, proti
rozsudku Krajského soudu v Krajského soudu v Brně, pobočky ve
Zlíně, ze dne 23.2.2017, č.j. 61 T 1/2017 a proti rozsudku
Vrchního soudu v Olomouci ze dne 16. 5. 2017 č.j. 4 To 33/2017
Důvodem
pro podání dodatku dovolání je nesprávné právní posouzení
skutku nebo jiné nesprávné hmotně právní posouzení, tedy důvod
dle § 265b odst. 1 písm. g) trestního řádu.
Obžalovaní:
-
obžalovaný č. 1. Ing. David Čechmánek, nar. 25.11.1984, bytem Zlín, Pod Vrškem 6411
-
obžalovaný č. 2 David Vybíral, nar. 27.11.1986, bytem Zlín, Lomená 6383
- bez příloh
I.
Podle odborné literatury (Šámal, P. a kol. Trestní řád.
Komentář. 7. vydání. Praha: C. H. Beck, 2013, s. 3165) dovolacím
důvodem podle § 265b odst. 1 písm. g) může být případ, když
právní závěry soudu jsou v tzv. extrémním nesouladu s
vykonanými skutkovými zjištěními nebo pokud z odůvodnění
rozhodnutí nevyplývá vztah mezi skutkovými zjištěními a
úvahami při hodnocení důkazů na straně jedné a právními
závěry na straně druhé, resp. případy, když jsou učiněná
skutková zjištění soudů v extrémním nesouladu s provedenými
důkazy (srov. ÚS 34/1995-n., ÚS 79/1995-n., ÚS 91/2004-n., ÚS
22/2005-n. atd.). Tyto argumenty totiž používá Ústavní soud k
odůvodnění své vlastní rozhodovací praxe, při které z podnětu
ústavních stížností výjimečně zasahuje do rozhodnutí
obecných soudů, pokud má takový extrémní nesoulad za následek
porušení základních práv a svobod ve smyslu dotčení principů
řádného a spravedlivého procesu, jak vyplývají z čl. 36 odst.
1 LPS, jakož i z čl. 1 Úst (viz souhrnně zejména ÚS
172/2004-n.), a obdobně je používají i některá rozhodnutí
Nejvyššího soudu (viz např. usnesení Nejvyššího soudu ze dne
4. 10. 2007 sp. zn. 3 Tdo 668/2007, usnesení Nejvyššího soudu ze
dne 7. 11. 2007 sp. zn. 5 Tdo 1273/2007).
Obžalovaní mají za to, že v jejich případě se jedná právě o
shora uvedený případ. Soudy prvního i druhého stupně totiž
uznali obžalované vinnými z nedovolené výroby a jiného
nakládání omamnými a psychotropními látkami a jedy, když
neuznal obhajobu, že obžalovaní pěstovali konopí pouze pro svou
potřebu a že jej užívali jejich rodinní příslušníci pro
léčebné účely. Obžalovaní jsou doložitelně řádně
registrovaní členové výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The
Cure).
Obžalovaní tak mají za to, že jejich obhajoba spočívající v
tom, že konopí pěstovali pro vlastní potřebu a léčbu, nebyla
vyvrácena. Z toho důvodu je nutno aplikovat závěry, k nimž
Nejvyšší soud dospěl v usnesení sp. zn. 3 Tdo 52/2008, v němž
se uvádí, že pokud byla „rostlina konopí setého pěstována
a dále zpracovávaná výlučně pro potřeby alternativní léčby,
pak s ohledem i na ostatní okolnosti mající vliv na konkrétní
společenskou nebezpečnost činu lze učinit závěr, že není
naplněn materiální znak takového činu“. Judikát vychází
z materiálního pojetí trestného činu, jak bylo zakotveno v
předchozím trestním zákoně č. 140/1961 Sb. platném do
31.12.2009. Stávající trestní zákoník č. 40/2009 Sb. nahradil
materiální pojetí trestného činu zásadou subsidiarity trestní
represe zakotvenou v § 12 odst. 2 TZ, která má podobný obsah.
II.
Obžalovaní jsou přesvědčeni, že jejich jednání nevykazovalo
znaky trestného činu, soud tedy jejich jednání nesprávně právně
posoudil. Nenakládali totiž s omamnými a psychotropními látkami
nedovoleně ve smyslu § 283 odst. 1, 3 písm. c) zákona trestního
zákoníku, tj. bez povolení k nakládání s uvedenými látkami ve
smyslu § 4 a § 8 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách
(dále jen „ZoNL“), neboť z důvodu nadřazenosti práva
Evropské unie (dále jen „EU“ nebo „Společenství“) nelze
na ně nahlížet, že by konali nedovoleně ve smyslu uvedeného
ustanovení trestního zákoníku, tj. že by konali bez povolení ve
smyslu výše uvedených ustanovení ZoNL, a to z následujících
důvodů.
Ačkoliv § 24 ZoNL zakazuje pěstování konopí a tím de facto
znemožňuje vydání povolení k nakládání s konopím dle § 4 a
§ 8 uvedeného zákona, doznal tento absolutní prohibiční režim
odchylky v podobě zákona č. 50/2013 Sb. Zákon č. 50/2013 Sb.,
kterým se mění zákon o léčivech a o změnách některých
souvisejících zákonů (zákon o léčivech), ve znění pozdějších
předpisů, zákon o návykových látkách a o změně některých
dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a zákon o
správních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, tzv.
zákon „konopí do lékáren“ (dále jen „ZKdL“), jež zavedl
s účinností od 1. března 2014 legální režim pěstování
konopí k lékařským účelům v podobě zejména nově zavedených
§ 24a a § 24b ZoNL a § 79a ZKdL (dále jen „sporná ustanovení
ZkdL“).
Podmínky pro pěstování konopí za lékařskými účely stanovené
sporná ustanovení ZKdL jsou na základě ustálené judikatury
Soudního dvora založené na rozsudku ve věci C-194/94 CIA Security
International, bod 54, vůči obžalovanému a obžalované
nevymahatelné z důvodu, že představují tzv. technický předpis
ve smyslu směrnice Evropského parlamentu a Rady 98/34/ES, který,
ačkoli měl, tak nebyl Evropské komisi (dále jen „Komise“)
oznámen.
K uvedenému závěru je třeba dospět na základě následujících
skutečností:
Ustanovení § 24a a § 24b ZoNL představují čistě národní
právní úpravu, tj. jejich přijetí není žádným způsobem
požadováno unijními právními předpisy, což by vedlo ke
zproštění ČR od povinnosti oznámit ZKdL Komisi dle čl. 10 odst.
1 první odrážka směrnice 98/34/ES.
V případě § 24a a § 24b ZoNL se jedná o technický předpis v
podobě tzv. jiného požadavku ve smyslu čl. 1 bod 3 ve spojení s
bodem 9 směrnice 98/34/ES, jehož neoznámení ve fázi návrh
předpisu podléhá sankci nevymahatelnosti.
Dle čl. 1 odst. 3 směrnice se „jiným požadavkem“ rozumí
„požadavek […] kladený na výrobek zejména z důvodu ochrany
spotřebitelů […], který má vliv na jeho spotřební cyklus po
jeho uvedení na trh, […], pokud tyto podmínky mohou významně
ovlivnit […] uvedení na trh“ daného výrobku.
Je nesporné, že § 24a a § 24b ZoNL stanoví požadavky na určitý
výrobek, a sice konopí za léčebnými účely, uložené především
z důvodu ochrany spotřebitelů.
Dále se požadavky § 24a a § 24b ZoNL týkají používání
výrobku ve smyslu čl. 1 bodu 9 směrnice 98/34/ES.
Mimoto se požadavky § 24a a § 24b ZoNL týkají životního cyklu
daného výrobku (konopí za léčebnými účely) po uvedení na
trh. V předmětné věci dochází k uvedení výrobku na trh
(nejpozději) při dodání konopí za léčebnými účely Státním
úřadem pro kontrolu léčiv (dále jen „SÚKL“) provozovateli
lékáren dle § 24 odst. 2 ZoNL.
To zcela odpovídá definici nařízení Evropského parlamentu a
Rady (ES) č. 2008/765/ES, kterým stanoví požadavky na akreditaci
a dozor nad trhem týkající se uvádění výrobků na trh
stanovující obecnou definici pojmu „uvádění na trh“
definovaného jakožto „první dodání výrobku na trh“ (čl. 2
bod 2 daného nařízení), pod kterým je třeba rozumět „dodání
výrobku k distribuci […] na trh […] v rámci obchodní činnosti,
ať už za úplatu nebo bezplatně“ (čl. 2 bod 1 daného
nařízení).
Je nesporné, že při dodání konopí za léčebnými účely
Státním úřadem pro kontrolu léčiv (dále jen „SÚKL“)
provozovateli lékáren dochází k dodání výrobku k distribuci na
trh ve smyslu výše uvedeného. Tato činnost je vykonávaná za
úplatu, jak vyplývá z § 24b odst. 2 ZoNL, jež stanovuje cenu za
převod konopí provozovateli lékárně. Stejně tak je třeba na
SÚKL v předmětném ohledu nahlížet jakožto vykonávající
obchodní činnost v podobě subjektu, kterému byl státem svěřen
obchodní monopol ve smyslu čl. 37 Smlouvy o fungování EU, což
jednoznačně dokládá, že z hlediska unijního práva SÚKL v
předmětném ohledu vykonává obchodní činnost ve smyslu čl. 2
bodu 1 nařízení č. 2008/765/ES.
Sporná ustanovení ZKdL dále představují „podmínku“
vztahující se na používání dotčeného výrobku (konopí),
která může významně ovlivnit jeho uvedení na trh. V této
souvislosti je zřejmé, že distribuční monopol lékáren na
základě sporných ustanovení ZKdL (viz např. výraz v § 24b ZoNL
o dodávce konopí „výhradně provozovateli lékárny k přípravě
léčivých přípravků“) zásadním způsobem ovlivní uvedení
na trh léčebného konopí v porovnání se stavem, kdyby bylo volně
obchodovatelné za tržních podmínek nabídky a poptávky. Nutno si
uvědomit, že konopí je samo o sobě léčebné, tj. pro jeho
léčebné vlastnosti není třeba farmaceutického zpracování.
Státní požadavek v podobě dodání konopí vybranými dodavateli
SÚKL, jež jej dále dodá do lékáren, nemá samo o sobě léčebnou
hodnotu, ale má zabránit legálnímu pěstování, užívání a
obchodovatelnosti konopí za léčebnými účely, čímž
jednoznačně významně ovlivňuje uvedení na trh v porovnání s
ostatními volně obchodovatelnými výrobky.
Za účelem předejít účelovému argumentu, že konopí je omamnou
látkou a tudíž nelze na ni nahlížet jako na běžný výrobek,
lze jednoduše odkázat na rozsudek Soudního dvora ve věci C-137/09
Josemans, zejména body 37 až 41, v jehož rámci Soudní dvůr
potvrdil význam omamných látek jako je konopí za léčebnými
účely a i jejich a priori obchodovatelnost podléhající
přezkumu unijním soudem z hlediska unijního práva.
Uvedené tvrzení o nutnosti oznámit ZKdL byla i potvrzena
Parlamentním institutem Poslanecké sněmovny v březnu 2012, viz
http://cannabis-dukazy.blogspot.cz
a potvrzuje je usnesení Ústavního soudu ČR ze dne 5.10.2017 č.j.
III. ÚS 3354/2016 v bodu 34
Nelze tak než dospět k závěru, že sporná ustanovení ZKdL
představují technický předpis v podobě tzv. jiného požadavku
ve smyslu čl. 1 bod 3 ve spojení s bodem 9 směrnice 98/34/ES,
jehož neoznámení ve fázi návrh předpisu dle čl. 8 směrnice
98/34 vede k jejich nevymahatelnosti vůči obžalovanému, na
kterého tak nelze hledět v tom smyslu, že nakládal nedovoleně s
omamnými a psychotropními látkami ve smyslu § 283 odst. 1 a odst.
2 písm. c) zákona trestního zákoníku, resp. bez povolení k
nakládání s uvedenými látkami ve smyslu § 4 a § 8 ZoNL.
Obžalovaný č. 1 dále namítá nevymahatelnost ustanovení § 1
odst. 1 ve spojení s přílohou 1, § 1 odst. 2 ve spojení s
přílohou 2 a § 2 ve spojení s přílohou 3 vyhlášky č.
221/2013 Sb., kterou se stanovují podmínky pro předepisování,
přípravu, výdej a používání individuálně připravovaných
léčivých přípravků s obsahem konopí pro léčebné použití,
jež je ratione temporis na předmětnou věc aplikovatelná.
Ustanovení § 1 odst. 1 vyhlášky č. 221/2013 Sb. stanoví ve
spojení s přílohou č. 1 dané vyhlášky jakostní požadavky na
léčebné konopí a představuje tak technickou specifikaci ve
smyslu čl. 1 bod 2 směrnice 98/34/ES, tj. první kategorii
technického předpisu ve smyslu čl. 1 bod 9 směrnice 98/34/ES.
Ustanovení § 1 odst. 2 ve spojení s přílohou 2 dané vyhlášky
stanoví jakostní požadavky na léčebné konopí a představuje
tak technickou specifikaci ve smyslu čl. 1 bod 2 směrnice 98/34/ES,
tj. první kategorii technického předpisu ve smyslu čl. 1 bod 9
směrnice 98/34/ES.
Ustanovení § 2 ve spojení s přílohou 3 vyhlášky 221/2013 Sb.
umožňuje pouze lékaři předepisování léčebného konopí a
představuje tak jiný požadavek ve smyslu čl. 1 bod 3 směrnice
98/34/ES, tj. druhou kategorii technického předpisu ve smyslu čl.
1 bod 9 směrnice 98/34/ES.
Ačkoliv byla vyhláška č. 221/2013 Sb. Komisi dle směrnice
98/34/ES oznámena, byla postoupena do oznamovací procedury v tzv.
naléhavém režimu dle čl. 9 odst. 7 směrnice 98/34/ES, jež
umožňuje přijetí technického předpisu bez nutnosti dodržet
tříměsíční lhůtu dle čl. 9 odst. 1 směrnice 98/34/ES (viz
body 11 a 12 notifikačního formuláře zaslaného Českou
republikou Komisi v rámci předmětného oznámení.
Jakožto výjimka z běžného režimu stanoveného čl. 9 odst. 1
směrnice 98/34/ES je třeba naléhavý režim čl. 9 odst. 7
směrnice 98/34/ES použít restriktivně, tj. pouze v míře
nezbytně, přičemž důkazní břemeno přísluší členskému
státu.
Čl. 9 odst. 7 směrnice přitom zní: „Odstavce 1 až 5 se
nepoužijí, je-li členský stát z naléhavých důvodů
způsobených vážnými a nepředvídatelnými okolnostmi, které
souvisejí s ochranou veřejného zdraví nebo s bezpečností, s
ochranou živočichů nebo rostlin, nucen ve velmi krátké lhůtě
připravit technické předpisy tak, aby byly neprodleně vydány a
provedeny, aniž by byly možné jakékoli konzultace.“
Je zřejmé, že při přijetí žádné naléhavé důvody způsobené
vážnými a nepředvídatelnými okolnostmi související s ochranou
zdraví neexistovaly.
Česká republika tudíž nebyla oprávněna použít naléhavou
proceduru čl. 9 odst. 7 směrnice 98/34/ES při přijetí vyhlášky
č. 221/2013 Sb. Na danou vyhlášku je tedy třeba nahlížet ve
smyslu, že nebyla řádně Komisi oznámena dle čl. 9 odst. 1
směrnice 98/34, a tudíž jsou výše uvedena ustanovení této
vyhlášky vůči obžalovanému č. 1 nevymahatelná a nelze na něj
hledět v tom smyslu, že nakládal nedovoleně s omamnými a
psychotropními látkami ve smyslu § 283 odst. 1 a odst. 2 písm. c)
zákona trestního zákoníku, resp. bez povolení k nakládání s
uvedenými látkami ve smyslu § 4 a § 8 ZoNL.
Nad rámec uvedeného se obžalovaný č. 1 domnívá, že česká
právní úprava nekonzistentním a nepřiměřeným způsobem
omezuje volný pohyb léčebného konopí, čímž porušuje čl. 34
Smlouvy o fungování EU, jež zaručuje jednotlivcům svobodu
volného pohybu zboží.
Důvod je ten, že vnitrostátní právní úprava v podobě zákona
č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákona č. 167/1998 Sb., o
návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., stanoví
požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto
třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům,
a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než
jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela
neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikace omamného
cannabis, jejichž léčebné použití je naopak zakázáno.
Dle názoru obžalovaného č. 1 brání čl. 34 Smlouvy o fungování
EU skutečnosti, že Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09
Josemans explicitně uznal přípustnost používání omamných
látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům (viz
výše), uvedené české právní úpravě, která zcela
nekonzistentně umožňuje pouze použiti nevhodného léčebného
cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně k
omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování,
výzkum a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených)
odrůd cannabis vhodnějších k léčebnému použití.
III.
Subsidiárně obžalovaní požadují, aby soud předložil Soudnímu
dvoru žádost o řízení o předběžné otázce dle čl. 267
Smlouvy o fungování EU týkající se souladu českých právních
předpisů s právem Společenství.
Dle názoru obžalovaných by Soudnímu dvoru měly být předloženy
tyto otázky:
-
Je třeba čl. 9 směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání v použití naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanoveni v případě vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovuji podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a používání individuálně připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro léčebné použiti, jejímž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na jakost léčebného cannabis a další požadavky na toto zboží?
-
Představuje § 24b zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že umožňuje pěstování konopí pouze vybraným dodavatelům a požaduje, aby veškerý vypěstovaný cannabis pro léčebné použiti byl předán Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, který jej dodá do lékáren, jež jsou jako jediné oprávněny konopí vydávat, technicky předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanoveni nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55?
-
Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungováni EU vykládat v tom smyslu, že bráni vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům, a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použiti než jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikaci omamného cannabis, jejichž léčebné použiti je naopak zakázáno?
-
Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans explicitně uznal přípustnost používání omamných látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům, vykládat v tom smyslu, že bráni vnitrostátní právní úpravě, která umožňuje pouze použiti nevhodného léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování, výzkum a užíváni jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd cannabis vhodnějších k léčebnému použiti?
IV.
S ohledem na výše uvedené obžalovaní navrhují, aby dovolací
soud zrušil rozsudek Krajského
soudu v Krajského soudu v Brně, pobočky ve Zlíně, ze dne
23.2.2017, č.j. 61 T 1/2017 a rozsudek Vrchního soudu v Olomouci ze
dne 16. 5. 2017 č.j. 4 To 33/2017 a sám
rozhodl tak, že obžalované zprostí obžaloby v celém rozsahu.
Ing. David Čechmánek
v zastoupení
Příloha
- 3 -
Cannabis
is The Cure, z.s., IČ:
266 70 232, ID: 4ex7c9p,
Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc
Ministr
spravedlnosti ČR JUDr. Robert Pelikán
Ministerstvo
spravedlnosti České republiky
Věc:
Opakovaná
stížnost poškozených ze dne 26.11.2017 na průtahy ministra
spravedlnosti a vydaní rozhodnutí ke stížnosti ze dne 10.10.2017
s lhůtou k rozhodnutí ministra a ministerstva do 3 dnů od přijetí
tohoto rozhodnutí dne 27.11.2017
I.
č.j.
MSP-503/2017-OSV-OSV/15 - vědomé průtahy a nezákonná rozhodnutí
– informace a důkazy řízení, stěžováno ode dne 10.10.2017
(obecně:
Ministři spravedlnosti spravedlnosti v podkladech k rozhodnutí dne
28.12.2011 č.j. 667/2011-OD-SPZ až dodnes v podkladech k rozhodnutí
ministra spravedlnosti např. dne 16.5.2016 č.j.
MSP-594/2016-OJD-DOH/3, dne 15.12.2016 č.j. MSP-737/2016/-OSV-OSV/4,
dne 3.7.2017 č.j. MSP-30/2016-OJD-SPZ/18 a naposledy dne 5.10.2017
č.j. MSP-172/2017-OOJ-SZ/2 měli doloženy důkazy pro důvodnost
podání kárných podnětů na znalce, soudce a státní zástupce a
podání dovolání NS a NSS ČR pro porušení zákona vůči členům
výzkumu Cannabis is The Cure (Konopí je lék) a předložení
předběžných otázek Soudnímu dvoru)
Ke
stížnosti a odvolání asociace Cannabis is The Cure,z.s. ze dne
10.10.2017
(naposledy urgováno u Msp ČR dne 11.11.2017, ID datové zprávy
520095951)
k
vědomě vadnému rozhodnutí Msp ČR ze dne 27.9.2017
č.j. MSP-503/2017-OSV-OSV/15 ke
zcela vadné vedené a neúplné evidenci spisů členů asociace u
Msp ČR spojené s žádostí o navrácením uhrazených 4.700 Kč
za vydání neúplných a nepravdivých informací a vydáním
rozhodnutí alespoň o stávajících aktivních řízeních (včetně
odvolacích) asociace Cannabis is The Cure,z.s. a jejich členů jako
právnických osob a předsedy asociace u Msp ČR ke dni vydání
rozhodnutí Msp ČR.
Konkrétní
příklady
nevydání odvolacího rozhodnutí Msp ČR k odvolání na
rozhodnutí soudů nezahájit kárná řízení a nevydávat
klíčové informace například
k čísle jednacímu a existenci žalobního/exekučního sporu nebo
správního řízení a zasílat například rejstříkovými soudy
rozhodnutí odborné společnosti Konopí je lék,z.s. a otevřené
společnosti Ateliér ALF,z.s. od
1.1.2014, resp. od od 1.4.2014 vědomě vadně na zcela mylné adresy
sídel s
důsledky exekucí a nepovolení účasti na žalobních a exekučních
řízeních u Městského soudu v Praze, u třetího zřizovatele
Edukativní konopné kliniky společnosti pro sociální ekologii Art
Language Factory, z.s. pak totožné jednání u Krajského soudu v
Ostravě, pobočka Olomouc od
26.1.2017 pak s prvky zločinného spolčení justice a exekutivy při
zavedení - od
17.1.2017 žalovaného - ex člena správní rady Společenství
podpory Olomoucké nadace filantropů a mecenášů,z.s. do veřejného
rejstříku dne 26.1.2017, zveřejněno dne 30.1.2017. Lze doložit
tento důkaz zveřejněný na : s úředně ověřenými podpisy
všech statutárních zástupců a zmocněnců a členů Společenství
podpory Olomoucké nadace filantropů a mecenášů,z.s. bylo s
listinami přímo a osobně na podatelnu rejstříkovému soudu
doloženo
dne
21.10.2016,
9.12.2016, 28.12.2016, 5.1.2017, 17.1.2017
(datovou schránkou) a bylo potvrzeno dne 29.1.2017 a opakovaně
osobně dne 13.2.2017 a dne 11.5.2017 a dne 15.8.2017, že
žalovaný statutární zástupce zvolený dne 14.5.2016 odstoupil ke
dni 15.10.2016 z funkce,
když se dne 15.9.2016 za podpory Krajského úřadu v Olomouci
nezákonně a v rozporu se stanovami a povinnostmi statutárního
zástupce zmocnil sbírkového konta Tour de Franz, sbírku
zfalšoval, křivě svědčil ve správním a trestním a
přestupkovém řízení, nevyrovnal své závazky, jednal podvodně
a poškozoval cizí práva a zneužil od 14.5.2016 do 15.9.2016
funkce při správě svěřeného majetku, rejstříkovému
soudu a členům nikdy nedoložil listinu o své plné svéprávnosti
a insolvenčních řízeních
a současně poškozené Společenství podpory Olomoucké nadace
filantropů a mecenášů,z.s. v odvolacím a kárném řízení
Vrchnímu soudu v Olomouci a státním zastupitelstvím marně
dokládalo důkaz, že se Společenství podpory Olomoucké nadace
filantropů a mecenášů,z.s. k odmítavému usnesení olomouckého
rejstříku ze dne 1.7.2016, na
základě kterého byl žalovaný člen správní rady zapsán dne
26.1.2017 a zveřejněn dne 30.1.2017 ve veřejném rejstříku jako
třetí statutární zástupce Společenství podpory Olomoucké
nadace filantropů a mecenášů,z.s., nikdy neodvolal a
toto v roce 2017 údajně aktivní usnesení ze
dne 1.7.2016 o odmítnutí zápisu změny Společenství podpory
Olomoucké nadace filantropů a mecenášů, z.s. v rejstříku
nabylo
právní moci dne 26.7.2016, takže zápis změn ze dne 26.1.2017 je
vědomě nepravdivý.)
II.
průtahy
a nezákonná rozhodnutí Msp ČR- kárné
podněty a stížnosti na porušení zákona
Ke
stížnostem na porušení zákona v neprospěch členů asociace
Cannabis is The Cure,z.s. podávaným od
18.5.2012
a kárným/trestním podnětům na soudce a státní zástupce při
páchání /ev. krytí páchání doložených zločinů na členech
výzkumu Cannabis i The Cure (Konopí je lék) a 15 marných
žádostech o policejní ochranu s důsledky uvedenými ve čtvrtém
odstavci § 149 trestního zákoníku při doloženém porušování
článků 2 a 3 Evropské úmluvy o lidských právech a čl. 34 a
267 Smlouvy o fungování Společenství justici a exekutivě dne
11.5.2011 a porušování dalších právních norem včetně 4
letých průtahů při zápisu členů asociace do veřejných
rejstříku spolků a neřešení stížností a kárných podnětů
odpovědnými a nevydávání informací, na základě jakých
právních norem, tak tak rejstříkové soudy konají (analogicky
pak u MK ČR téměř dva roky průtahů a vymáhaní registrace
náboženské společnosti řešené žalobně u Městského soudu v
Praze pod č.j. 11A
1/2017, více též pod č.j. 8 A 127/2016 a č.j. 67 To 289/ 2016 a
č.j. 53
Co 140/2016, resp. č.j. 5 A 185/2016, 5 A 201/2016),
naposledy pak byl kárný podnět Msp ČR podán datovou schránkou
asociace s důkazními přílohami dne 4.10.2017 ve stížnosti na
rozhodnutí č.j. MSP-720/2017-OSV-OSV
(ID zprávy 509030456)
a dále dne 23.10.2017
ke stížnostem na rozhodnutí č.j. MSP-746/2017-OSV-OSV
a č.j. MSP-503/2017-OSV-OSV (ID zprávy 513988421) a dne 11.11.2017
k žádosti o informace k rozhodnutí č.j. MSP-791/2017-OSV-OSV (ID
zprávy 520094834) s
klíčovým důkazním dodatkem dne 10.10.2017
ke stížnosti a odvolání na rozhodnutí č.j. MSP-503/2017-OSV-OSV
s doloženou výpovědi vedoucího výzkumu Dušana Dvořáka na
Policii ČR dne 6.10.2017 č.j. KRPM–
106813-12/ČJ – 2017- 141215, viz https://policie-cr.blogspot.cz
a nešetřených trestních podnětech od 1.1.2010 důkazně
podávaných zřizovateli Edukativní konopné kliniky, viz
http://pravnistat.blogspot.cz
(ID
zprávy ze dne 10.10.2017 je 510445396)
Dne
26.11. 2017
Mgr.
Ivan Chalaš
Příloha
stížnost a žádost o vydání evidence:
Cannabis
is The Cure, z.s., IČ:
266 70 232, ID:
4ex7c9p,
člen
asociace Open Royal Academy a European Ecumenical Church of Nature,
Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc v zastoupení Dušana
Dvořáka, MMCA, ID: r8u3nh,
narozen dne 12.1.1962, trvale bytem 798 55 Ospělov 6, statutárního
zástupce asociace Cannabis is The Cure,z.s. a ředitele a obecního
zmocněnce Edukativní konopné kliniky (zřizovatelé Ateliér ALF,
z.s., IČ: 226
80 101, Konopí
je lék, z.s., IČ: 227 27 281 a Art Language Factory, z.s., IČ:
227 24 303), vedoucí
výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) a investorů výzkumu
Společenství podpory Olomoucké nadace filantropů a mecenášů,
z.s., IČ: 706
31 29
Ministr
spravedlnosti ČR JUDr. Robert Pelikán
Ministerstvo
spravedlnosti ČR
Věc:
Odvolání a stížnost na rozhodnutí Msp ČR ze dne 27.9.2017 č.j.
MSP-503/2017-OSV-OSV/15 ve spojení s žádostí o navrácení 4.700
Kč za vydání předmětných vadných informací ve spojení se
stížností/kárným podnětem na pracovníky ministerstva
spravedlnosti za vědomé porušování správního řádu, zákona
č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, vyhlášky č.
259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby a Instrukci
Ministerstva spravedlnosti ze dne 17. 4. 2013, č. j. 133/2012-OD-ST,
kterou se upravuje jednotný postup podatelny při příjmu a
ověřování datových zpráv a dokumentů v nich obsažených, ve
znění pozdějších předpisů.
I.
Popis správního řízení
-
Dne 8. 8. 2017 Ministerstvo spravedlnosti č.j. MSP-503/2017-OSV-OSV/2 k žádosti ze dne 24.7.2017 o vydání evidence podání Mps ČR od výše uvedených právnických osob zapojených do výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure,z.s.) a vedoucího výzkumu Dušana Dvořáka (či v jeho věci) od první stížnosti cca 77 Olomoučanů ministru spravedlnosti pro porušení zákona v neprospěch obžalované Radomíry Dvořákové, Miloslava Tetoura a Dušana Dvořáka dne 18.5.2012 (s vědomě mylným tvrzením justice a ministerstva spravedlnosti do dnešních dnů, že spor nepatří k projednání Soudnímu dvoru, protože konopí je prekurzor a zločiny konkrétních justičních a prokurátorských manekýnů nejsou důvodem pro kárný postih) rozhodlo, že žádá za uvedenou evidenci čítající 283 podání uhradit 4.700,- Kč na účet Ministerstva spravedlnosti ČR č. 19-5120001/0710, variabilní symbol 5032017.
-
Dne 11.8.2017 asociace Cannabis is The Cure,z.s. uhradila požadovaných 4.700,- Kč na účet Ministerstva spravedlnosti ČR č. 19-5120001/0710, variabilní symbol 5032017, což dne 10.8.2017 avizovala a žádala strukturovanou (přezkoumatelnou) evidenci.
II.
Odůvodnění navrácení 4.700,- Kč a šetření porušení zákonů
a předpisů MSp ČR
-
Evidence byla zaslána v rozporu se zákonem po uplynutí zákonné lhůty.
-
Evidence namísto avizovaných 283 podání obsahuje v evidenci o 50 podání méně.
-
Evidence je nepřezkoumatelná, porušuje výše uvedené právní normy a vlastní žádost. Data podání jsou řazena zcela chaoticky, nikoliv v časové ose, stejně tak typy – druh podání. Jedinou pozitivní skutečností je akceptace žadatele v uvedení podání až do doby vlastního rozhodnutí Msp ČR, avšak jen některých.
-
Evidence neoznačuje zcela explicitně, jak bylo žádáno, dosud nevyřízená podání a dokládá (citujeme vždy jen jeden příklad za všechny, je jich celá řada) nezákonný postup Msp z nichž nejvážnějšími prohřešky jsou:
-
Neuvedená podání ve věci stížnosti ministru spravedlnosti pro porušení zákona v neprospěch členů výzkumu, konkrétně není např. uvedena stížnost Konopí je lék,z.s. pro porušení zákona vůči statutárnímu zástupci Ateliér ALF,z.s. Slavomilu Boudnému s tvrzením justiční mafie od roku 2010, že spor nepatří Soudnímu dvoru, protože konopí je prekurzor a podobné účelové bludy vedené dle výzvy Msp ČR k doplnění pod č.j. MSP-1419/2016-OJD-DOH/2
-
Nebo jsou naopak stížnosti ministru spravedlnosti pro porušení zákona vedené jako údajná nespokojenost s vyřízením podnětu nebo údajně nesrozumitelná podání apod. a bez odpovědi zakládány, viz podnět pro porušení zákona v neprospěch vedoucího výzkumu Dušana Dvořáka podaný Art Language Factory,z.s. ze dne 7.7.2016 vedené v napadané evidenci pod č.j. MSP -406/2016 -ODJ-SPZ/6
-
Analogicky (nevyřízením, chybným založením nebo označováním nesrozumitelné) je ze strany Msp postupováno při kárných podnětech na zkorumpované justiční a prokurátorské manekýny nebo stížnostech na porušení zákony soudními znalci vydávajícími vědomě nepravdivé znalecké posudky, viz nevyřízení stížnosti Cannabis is The Cure,z.s. ze dne 12.12.2016 vedené pod č.j. MSP-236/2016-OK-STIZ/1 a ze dne 19.6.2017 č.j. 1/2017 SM-M/447
-
Samostatnou kapitolu nerespektování výše označených předpisů pak tvoří žádosti o informace a opravné prostředky při nevydání informací jak Msp, tak soudy, které nejsou vyřizovány vůbec, nebo ani nejsou v evidenci vůbec uvedeny. Viz např. žádost o informace a stížnost /odvolání č.j. MSP-697/2016-OK-PP/3 a MSP-167/2016-OK-STIZ/4. Dodejme, že žádost o přezkumy nejsou - až na jednu vyjímku v roce 2016 vůči Konopí je lék, z.s. - vůbec vyřizovány!
-
V evidenci stížností a odvolání na nevydání informací chybí tak zásadní správní řízení jako je například odvolání Cannabis is The Cure,z.s. na nevydání informací Krajským soudem v Ostravě a Krajským soudem v Ostravě, pobočka v Olomouci, tykající se vydání informací, jaké skutečnosti brání zápisu změn u Art Language Factory, z.s. v rejstříku (přes 3 roky průtahů) na usnesení ze dne 25.1.2017 splněné opětovně se všemi náležitostmi a úředně ověřenými listinami dne 13.2.2017 (razítko podatelny) avšak opětovně bez zápisu změn rejstříkem (analogicky nejen u Ateliér ALF, z.s., zde však s dopady exekucí a od 3.1. 2017 (ne)šetřeným kárným podnětem na předsedu Městského soudu v Praze, který nezákonné jednání rejstříku kryje, předsedou VS v Praze pod č.j. S 269/2016), nebo odvolání a stížnost na nevydání kopie údajného odvolání Společenství podpory Olomoucké nadace filantropů a mecenášů,z.s. proti usnesení Krajského soudu v Ostravě, pobočka v Olomouci ze dne 1.7.2016 při zápisu změn v rejstříku, na základě kterého byl žalovaný exčlen správní rady Vlastimil Blaťák v době řízení o kárném podnětu na nezákonné jednání rejstříku kryjící statutární zástupce KS v Ostravě a KS v Ostravě, pobočka v Olomouci zapsán dne 26.1. 2017 do veřejného rejstříku s důsledky přímých škod cca 50 tisíc Kč, přestože žádné odvolání k usnesení Krajského soudu v Ostravě, pobočka v Olomouci ze dne 1.7.2016 podáno nebylo a dané usnesení nabylo právní moci dne 26.7.2016. Že toto nezákonné jednání kryjí předsedové VS v Praze a Olomouci je Msp ČR rovněž známo, za právní názor je však vydáváno tvrzení justičních manekýnů, že země je placatá.
-
Vrcholem naprosté arogance a cynismu je pak postoj Ministerstva spravedlnosti ČR k šetření nezákonně jednajících soudců a státních zástupců (vydáváno za právo na právní názor!), kteří svým jednáním spáchali zločiny proti lidskosti na členech výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) kvalifikovatelné trestním zákoníkem dle ustanovení § 149, odst. 4 (zabití) a § 401, jež však státní zástupci zakazují polici vyšetřovat a justice se tímto v rozporu se zákonem odmítá zabývat, což je Msp známo od stížnosti ze dne 18.5.2012 od cca 77 občanů Olomouce (zmocněnec Mgr. Luboš Smékal) na porušení zákona vůči Dušanu a Radomíře Dvořákovým (analogicky v dané době proti Miloslavu Tetourovi). Když MV ČR dne 22.8.2017 pod č.j. MV- 2007-20/KM-2017 asociaci Cannabis is The Cure,z.s. doložilo, že dne 10.8.2017 předalo Msp ČR dokumentaci mučení občanů zapojených do výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) státními orgány,bylo zjištěno, že Msp ČR dne 11. 8. 2017 tuto dokumentaci pouze založilo do spisu č.j. MSP-623/2017-OSV-OSV aniž by zahájilo kárné řízení s odpovědnými funkcionáři justice a státních zastupitelství. Msp ČR dne 30. 8. 2017 č.j. MSP-5912017-OSV-OSV/3, dne 4.9.2017 č.j. MSP-623/2017-OSV-OSV/5 a dne 18.9.2017 č.j. MSP-/2017-OSV-OSV/2 uvedlo, že se touto trestnou činností nebude zabývat, protože nebude suplovat orgány činné v trestním řízení … Buď vědomě vadně Msp informovaní, nebo rovněž tak zkorumpovaní ministři spravedlnosti pak pochopitelně neshledávají porušení zákona v neprospěch členů výzkumu justičními a prokurátorskými zločinci, kteří tvrdí, že spor nepatří Soudnímu dvoru, protože konopí je prekurzor a zločiny talárových manekýnů nemusí být projednávány, policie může měřit obsah THC v konopí v každém kraji dle libovůle a zcela odlišně a nemít žádný právně závazný předpis apod., viz například naposledy tak ministr spravedlnosti rozhodl dne 3.7.2017 pod č.j. MSP-30/2016-OJD–SPZ/18, což není v evidenci vůbec uvedeno, zato je v napadané evidenci uvedeno, že pod č.j. MSP-30/2016-OJD-SPZ/20 byla ad acta založena reakce Dušana Dvořáka na rozhodnutí Msp ČR …?!
III.
Odvolání
V
rámci odvolání sdělte a řádně označte
pouze
a jen všechna aktivní a dosud nevyřízená podání ke
dni vašeho rozhodnutí a strukturujte je dle podavatele, data
podání, druhu podání (žádosti, stížnosti, podněty, odvolání,
rozklady apod) č.j. , pod kterými naše podání vedete a
neopomeňte uvést také všechna podání, které vám předaly k
vyřízení soudy v rámci opravných prostředků.
Na
Světový den pro duševní zdraví dne 10.10.2017
Dušan
Dvořák, v.r.
Ps:
Pokud má snad úředník vyřizující toto podání nějaké
pochybnosti o možnosti fatálně ohrozit člověka odnětím konopí
a jeho produktů, doporučujeme shlédnout aktuální video
rozhovoru s americkým výzkumníkem a neurologem (přeloženo)
Ehanem
Russo
na
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/z-nemocnych-se-stavaji-marihuanovi-uprchlici-rika-nejvetsi-svetovy-expert-na-lecebne-konopi-37984?dop-ab-variant&seq-no=1&source=hp
Příloha
– strukturování rozhodnutí Msp ČR
Cannabis
is The Cure, z.s.
IČ:
266 70 232, Open Royal Academy, Přichystalova 180/14, 779 00 Olomouc
Ministerstvo
spravedlnosti ČR
Věc:
Specifikace zpracování podkladů k č.j. MSP-503/2017-OSV-OSV/ 2 ze
dne 8.8.2017
Žádanou
částka 4.700 ,- Kč za vydání informací bude uhrazena až
11.8.2017 kvůli chybě při spojení s bankou. Omlouváme se za
mylnou informaci ze dne 8.8.2017 S ohledem na nemalé výdaje
strukturujte rozhodnutí následovně:
I.
Vyřízená podání od 18.5.2012 seřaďte prosím chronologicky dle
data obdržení
1.
Přijato/rozhodnuto – datum, kdy jste podání obdrželi na Msp ČR
a datum vašeho rozhodnutí v předmětné věci
2.
Pod jakou sp.zn./č.j. jste podání zapsali
3.
Podavatel - která z pěti do tohoto spisu dne 8.8.2017 a 9.8.2017
podrobně uvedených nevládních organizací (včetně aktualizace
Art Language Factory,z.s. dne 9.8.2017) nebo fyzická osoba Dušan
Dvořák, nar. 12.1.1962, bytem 798 55 Ospělov 6 (Tylova 2, 779 00
Olomouc) nebo další osoby jednající ve prospěch Dušana Dvořáka
(např. u stížnosti pro porušení zákona v neprospěch Dušana
Dvořáka) podání
podala, když stačí
uvést jméno a příjmení/název právnické osoby (vzhledem ke
změnám názvu uvádějte u pěti označených právnických osob
zapojených do výzkumu název po transformaci dle nového obč,
zákoníku).
4.
Druh a označení podání – např. stížnost na rozhodnutí koho
(označte jménem/názvem) ze dne vedené pod sp.zn./č.j. v jaké
věci (např. vydat informace, šetřit kárný/trestní podnět,
odůvodnit rozhodnutí atd), …., odvolání na rozhodnutí koho
(označte) ze dne vedené pod sp.zn./č.j. ……. kárný podnět
na rozhodnutí koho (označte) ze dne vedený pod sp.zn./č.j. …,
stížnost na porušení zákona kým (označte kým a č.j/sp.zn. ze
dne) vůči Dušanu Dvořákovi …., žádost o informace nebo
stanovisko včetně finálního rozhodnutí rozkladem apod, dále
jiné druhy podání zde neuvedené
5.
Rozhodnutí (koho-odbor - ministr) – např. informace a stanoviska
vydány/vydány částečně/ nevydány/nespadalo do informačního
zákona apod., dále u stížností, návrhů na rozklad, kárných
podnětů uveďte, zda bylo podání důvodné a rozhodnuto ve
prospěch podavatele plně, částečně nebo bylo podání nedůvodné
apod.,
II.
aktivní a dosud nevyřízená podání od 18.5.2012 seřaďte prosím
chronologicky dle data obdržení
1.
Přijato – datum, kdy jste podání obdrželi na Msp ČR/ datum,
kdy mělo bát dle zákona rozhodnuto
2.
Pod jakou sp.zn./č.j. jste podání zapsali
3.
Podavatel - která z pěti do spisu dne 8.8.2017 a 9.8.2017 podrobně
uvedených nevládních organizací nebo fyzická osoba Dušan
Dvořák, nar. 12.1.1962, bytem 798 55 Ospělov 6 (Tylova 2, 779 00
Olomouc) nebo další osoby jednající ve prospěch Dušana Dvořáka
(např. u stížnosti pro porušení zákona v neprospěch Dušana
Dvořáka) podání
podala, stačí
uvést jméno a příjmení/název právnické osoby (vzhledem ke
změnám názvu uvádějte u pěti označených právnických osob
zapojených do výzkumu název po transformaci dle nového obč,
zákoníku. Viz Art Language Factory,z.s.)
4.
Druh
a označení podání – např. stížnost na rozhodnutí koho
(označte jménem/názvem) ze dne vedené pod sp.zn./č.j. v jaké
věci (např. vydat informace, šetřit kárný/trestní podnět,
odůvodnit rozhodnutí atd), …., odvolání na rozhodnutí koho
(označte) ze dne vedené pod sp.zn./č.j. (např. vydat informace,
šetřit kárný/trestní podnět, odůvodnit rozhodnutí atd),
……. kárný podnět na rozhodnutí koho (označte) ze dne vedené
pod sp.zn./č.j. (šetřit kárný/trestní podnět na -označte), …,
stížnost na porušení zákona kým (označte kým a č.j/sp.zn. ze
dne) vůči Dušanu Dvořákovi …., žádost o informace nebo
stanovisko včetně finálního rozhodnutí rozkladem apod, dále
jiné druhy podání zde neuvedené
5.
Rozhodnutí (koho- odbor - ministr) – kdo má o věci rozhodovat.
Příklad
tabulky I
Datum
přijetí
Datum
rozhodnutí
|
Čj./sp
na
Msp ČR
|
Podavatel
podání
Msp ČR
|
Druh
a označení podání Msp ČR
|
Rozhodnutí
Msp ČR
-
kým a jaké
|
|
|
|
|
|
Příklad
tabulky II
Datum
přijetí
Datum
zákonného rozhodnutí
|
Čj./sp
na
Msp ČR
|
Podavatel
podání
Msp ČR
|
Druh
a označení podání Msp ČR
|
Rozhodnutí
Msp ČR
|
|
|
|
|
|
Dne
10.8.2017
Děkujeme
Dušan
Dvořák, MMCA, předseda
Pozn.
Dne18.5.2012
byla podána první -hromadná - stížnost občanů (zejména
Olomouce) a nevládních organizací a žádost na podání dovolání
ministrem k Nejvyššímu soudu ČR a prošetření porušení zákona
v neprospěch (dnes už od 19.1.2010 celkem 10x obviněného) Dušana
Dvořáka (a Radomíry Dvořákové) zcela vědomou nepravdou
zločineckého kartelu justice a exekutivy včetně ministrů, že
konopí je prekurzor a novelizace předpisů k výrobě konopí jako
léku se nemusí hlásit do databáze TRIS jako to dělají jiné
členské země a trestní spor o nevymahatelný předpis proto
údajně nespadá pod Soudní dvůr a důvodně označení zločinci
v justici a exekutivě tak mohou být v klidu, protože o
prekurzorech rozhodují členské země a korupce u ústavního vůči
členům výzkumu Konopí je lék (10x!) a evropského soudu (10X!)
ve věci konopí včetně popírání vlastních nálezů a
judikatury je zřejmě nějaká infekční tradice. Viz zákon o
prekurzorech drog, kde konopí nenajdete. Poslední cynické
rozhodnutí ministra spravedlnosti Ano, bude líp na stížnost
zástupce investorů výzkumu ze dne 3.8.2014 je ze dne 3.7.2017 č.j.
MSP-30/2016 - OJD-SPZ/18 , viz
https://ministr-spravedlnosti.blogspot.cz/ , kde ministr
spravedlnosti stížnost opět odložil jako nedůvodnou.