Hanácké konopnézprávy, 22.5.2015, těhotenské

„…..Třicet dní po porodu měly děti pravidelných uživatelek konopí lepší výsledky různých testů vegetativních funkcí a stupně psychického vývoje. ….“

„Dva týdny po početí mi začalo být strašně špatně, celé dny a noci jsem zvracela. Po nějaké době jsem ze sebe už neměla co dostat a všimla jsem si, že zvracím krev. Byla jsem tak bezradná, že jsem se dvakrát nechala odvézt na potrat, ale pokaždé jsem si to včas rozmyslela. Nakonec jsem se rozhodla zkusit konopí. Stačilo jedno nebo dvě potáhnutí před spaním (v případě potřeby i ráno), a celý den jsem strávila v klidu a pohodě. Ze stavu, kdy jsem nemohla jíst, pít a celkově jsem nebyla schopná normálně fungovat, kdy jsem neustále zvracela a krvácela, jsem se dostala do stavu, kdy jsem zcela zdravá. Nejenže mi konopí během těhotenství zachránilo život, ale vděčím mu i za život své dcery."

Zdroje: mothering.com, norml.org, Ethan Russo – Cannabis Treatments in Obstetrics and Gynecology: A Historical Review (2002)