Vrchní státní zastupitelství v Olomouci, 19.6.2015, stížnost

Vrchní státní zastupitelství v Olomouci
Tř. 17. listopadu 44, 771 11 Olomouc
tel. 585 202 – 111(fax – 198), e-mail: podatelna@vsz.olc.justice.cz
datová schránka: ryhaa8a


Olomouc 22.06.2015
SIN 18/2015



Dušan Dvořák, MMCA
nar. 12.01.1962
Tylova 963/2
779 00 Olomouc



Sdělení k podání ze dne 19.06.2015



Dne 22.06.2015 nám bylo běžnou poštou doručeno Vaše podání ze dne 19.06.2015 označené jako „Stížnost na průtahy a rozhodnutí VSZ ze dne 19.06.2015 č.j. SIN 18/2015“.

V návaznosti na naši předešlou komunikaci pod sp. zn SIN 18/2015 a obsah nynějšího podnětu považuji za nutné shrnout stav v této věci a sdělit Vám další postup.

Dne 15.06.2015 nám bylo elektronickou poštou doručeno Vaše podání označené jako „Žádost o informace“, ve kterém poukazujete na podání ze dne 13.04.2015, které jste měl elektronicky a osobně na podatelně předat na VSZ v Olomouci. Předmětné podání bylo přílohou této žádosti. Z obsahu podání však nebylo zřejmé, zda se z Vaší strany jedná o žádost ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím či podnět k výkonu dohledu. Proto jste byl dopisem ze dne 16.06.2015 vyzván k upřesnění Vašeho požadavku.

Na tuto výzvu jste reagoval dopisem ze dne 18.06.2015. Po prostudování jeho obsahu bylo zřejmé, že Vaším požadavkem je přezkum postupu Krajského státního zastupitelství v Brně, případně Okresního státního zastupitelství v Prostějově. Proto bylo Vaše podání, a to s ohledem na připojené podání ze dne 13.04.2015, vyhodnoceno jako podnět k výkonu dohledu nad postupem Okresního státního zastupitelství v Prostějově či Krajského státního zastupitelství v Brně a k dalšímu opatření bylo postoupeno odboru trestního řízení zdejšího vrchního státního zastupitelství.

V nynějším podání ze dne 19.06.2015, stejně jako v prvním podání ze dne 15.06.2015 se odvoláváte na podnět ze dne 13.04.2015. V nynějším podnětu ze dne 19.06.2015 si stěžujete na to, že tento podnět nebyl dosud vyřízen, resp. že tento byl postoupen k vyřízení až 2 měsíce po podání.

K Vámi uváděnému podnětu ze dne 13.04.2015 Vám sděluji, že takové podání bylo na VSZ skutečně doručeno, a to elektronicky dne 14.04.2015 a následně bylo zapsáno pod sp. zn. 1 VZN 702/2013. Pod touto spisovou značkou bylo také následně vyřízeno odborem trestního řízení VSZ v Olomouci a o způsobu vyřízení jste byl řádně vyrozuměn dopisem ze dne 17.04.2015.

Pokud se jedná o Vaše podání ze dne 15.06.2015 vyřizované pod sp. zn. SIN 18/2015 je třeba uvést, že toto bylo podle Vašeho označení nejprve posuzováno jako možná žádost o poskytnutí informací ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím. Tato však nesplňovala formální náležitosti podle § 14 odst. 2 citovaného zákona. Proto byla činěna výzva ze dne 16.06.2015. Z Vaší reakce pak vyšlo najevo, že se Vám jedná o přezkoumání postupu Krajského státního zastupitelství v Brně, případně Okresního státního zastupitelství v Prostějově. Za této situace bylo na místě Vaše podání vyhodnotit jako podnět k výkonu dohledu nad postupem Okresního státního zastupitelství v Prostějově či Krajského státního zastupitelství v Brně a postoupit jej odboru trestního řízení zdejšího vrchního státního zastupitelství k dalšímu opatření. Označený odbor provádí agendu výkonu dohledu a již dříve se Vaším podnětem ze dne 13.04.2015 zabýval.

Pokud jde o Váš požadavek na poskytnutí informací, pak v tomto směru se z Vaší strany zjevně jedná toliko o formu označení podnětu vyplývající z Vašeho požadavku na zjištění, jak bylo naloženo s Vaším podáním ze dne 13.04.2015. Ze samotného obsahu Vašich podání nevyplývá jakýkoliv požadavek, na který by bylo ze strany VSZ v Olomouci na místě reagovat postupem podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Nad rámec uvedeného přijměte poučení, že formálně správná žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, musí obsahovat požadavek na poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Jednoduše řečeno, musí v ní být uvedeno „…žádám o poskytnutí informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím…“ Současně Vám sděluji, že v případě takové žádosti se pak musí jednat o informaci v působnosti zdejšího vrchního státního zastupitelství. § 2 odst. 1 citovaného zákona totiž stanoví, že povinnost poskytovat informace podle tohoto zákona, jsou státní orgány, územní samosprávné celky a jejich orgány a veřejné instituce, pokud se informace vztahuje k jejich působnosti.

Závěrem Vám tedy ještě jednou sděluji, že podání ze dne 13.04.2015, které již bylo na VSZ v Olomouci vyřizováno pod sp. zn 1 VZN 702/2013 a nyní bylo přílohou Vašeho podání ze dne 15.06.2015, bylo vyhodnoceno jako podnět k výkonu dohledu nad postupem Okresního státního zastupitelství v Prostějově či Krajského státního zastupitelství v Brně a bylo postoupeno odboru trestního řízení zdejšího vrchního státního zastupitelství k dalšímu opatření.

V souvislosti s postoupením podání tomuto odboru však nemohu vyloučit, že s ohledem na to, že se jedná o shodné podání s podáním ze dne 13.04.2015, které již odbor trestního řízení vyřídil a o tomto vyřízení jste byl vyrozuměn dopisem ze dne 17.04.2015 a v tomto jste byl řádně poučen podle § 2 odst. 3 vyhlášky č. 23/1994 Sb., o jednacím řádu státního zastupitelství, o následcích při podání obsahově shodných podnětů, nebude podání ze strany odboru trestního řízení přezkoumáváno a vy nebudete o jeho přijetí vyrozumíván.

K Vašemu požadavku z podání ze dne 15.06.2015, jak postupovat proti postupu a rozhodnutí KSZ Brno, Ostrava a Olomouc, Vám sděluji, že takovou formou je právě institut podnětu k výkonu dohledu, jak bylo Vaše podání nyní vyhodnoceno. Touto agendou se zabývá odbor trestního řízení VSZ v Olomouci.

Tímto vyrozumění považujte Vaše podání z hlediska agendy poskytování informací ze strany VSZ v Olomouci za vyřízené.




Mgr. Roman Smělý v. r.
ředitel odboru



Za správnost vyhotovení:
Jitka Zbořilová



Dušan Dvořák, MMCA, 12.1.1962, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc



Vrchní státní zastupitelství v Olomouci
____________________________________________
Tř. 17. listopadu 44, 77111 Olomouc



Věc: stížnost na průtahy a rozhodnutí VSZ ze dne 19.06.2015 č.j.  SIN 18/2015

1.     Dne 13.4.2015 jsem podal na VSZ podnět
2.     Protože v rozporu se správním řádem VSZ v zákonné lhůtě vůbec nekonalo,  podal jsem žádost o informace, co brání vyřízení podnětu ze dne 13.4.2015, který byl součástí žádosti
3.     VSZ dne 16.6.2015 pod č.j. SIN 18/15 napsalo, že žádost nesplňuje požadavky infozákona, aniž uvedlo, jaké konkrétní skutečnosti absentovaly.
4.     Dne 18.6. 2015 jsem žádost opakoval a žádost drobně přeformuloval.
5.     VSZ dne 19.6.2015 pod č.j. SIN 18/2015 napsalo, že podnět z 13.4. 2015 postoupilo odboru trestního řízení VSZ k dalšímu opatření. Podnět ze 13.4.2015 byl postoupen k vyřízení více než 2 měsíce po podání, v čemž spatřuji průtahy v rozporu se správním řádem.
6.     Současně podávám stížnost/odvolání proti rozhodnutí VSZ ze dne 19.6.2015 pod č.j. SIN 18/2015, neboť na žádost číslo 2 nebylo vůbec odpovězeno.
7.     Z rozhodnutí VSZ ze dne 19.6.2015 pod č.j. SIN 18/2015 v bodě číslo 1 nepřímo vyplývá, že pokud se KSZ s podnětem na ledabylou práci OSZ nevypořádalo, je možné věc podstoupit VSZ, žadatel však žádal v této věci jasné informace, aby mohl věc řešit v souladu s právním řádem.

Děkuji.


V Olomouci dne 19.6.2015                          Dušan Dvořák, MMCA





Vrchní státní zastupitelství v Olomouci
sekretariát
Tř. 17. listopadu 44, 771 11  Olomouc
tel. 585 202 – 111(fax – 198), e-mail: podatelna@vsz.olc.justice.cz
datová schránka: ryhaa8a


                                                                                              Olomouc 19.06.2015
                                                                                              SIN 18/2015


Dušan Dvořák, MMCA
nar. 12.01.1962
Tylova 963/2
779 00 Olomouc


Žádost o informace - sdělení

Ve shora označené věci Vám k Vaší reakci na výzvu ze dne 16.06.2015 sděluji, že i nadále v této absentují formální náležitosti řádné žádosti ve smyslu § 14 odst. 2 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu informacím, když zde chybí odkaz na poskytnutí informace právě ve smyslu tohoto zákona. Z Vaší reakce je však zřejmé, že Vaším požadavkem je přezkum postupu Krajského státního zastupitelství v Brně,  případně Okresního státního zastupitelství v Prostějově.

Za této situace je na místě Vaše podání vyhodnotit jako podnět k výkonu dohledu nad postupem Okresního státního zastupitelství v Prostějově či Krajského státního zastupitelství v Brně. Proto Vaše podání postupuji odboru trestního řízení zdejšího vrchního státního zastupitelství k dalšímu opatření.



                                                                                      Mgr. Roman Smělý v. r.
                                                                                                           ředitel odboru



Dušan Dvořák, MMCA, 12.1.1962, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc


Vrchní státní zastupitelství v Olomouci
____________________________________________
Tř. 17. listopadu 44, 77111 Olomouc



Věc: reakce na výzvu SIN 18/2015


Nerozumím, čím je moje elektronicky podaná žádost ze dne 15.6.2015 splňující všechny požadavky dle zákona o informacích nesrozumitelná nebo nepříslušná vůči VSZ, když VSZ  je nadřízeným orgánem KSZ, komu jinému ji takovou žádost adresovat? Jestli lze učinit výkon dohledu/podat stížnost/ odvolat se atd. trojstupňovitě proti rozhodnutí nižšího SZ (OSZ/KSZ/VSZ) žadatel neví, a proto v této věci žádá informace.

1.     Bylo žádáno vědět, jaké právní překážky brání VSZ konat, když na doložený podnět s obsáhlými přílohami týkající se nezákonného jednání (doloženo!) KSZ Brno ze  dne 13. dubna 2015 VSZ vůbec nereagovalo.

2.     Bylo žádáno vědět, jak postupovat vůči jednání KSZ Olomouc, které stejně tak jako KSZ Brno vědomě kryjící trestnou  činnost a vadné rozhodnutí OSZ. Bylo položeny konkrétní a doufám snad i dostatečně srozumitelné otázky:  Existuje v této věci nějaký opravný prostředek adresovaný VSZ Olomouc nebo jinému orgánu veřejné moci? Jak se jako poškození můžeme proti těmto účelovým rozhodnutím KSZ bránit?

Děkuji.

V Olomouci 18. června 2015                                                          Dušan Dvořák, v.r.

Vrchní státní zastupitelství v Olomouci
odbor přezkumného řízení
____________________________________________
Tř. 17. listopadu 44, 77111 Olomouc
tel. 585 202 – 111(fax – 198), e-mail: podatelna@vsz.olc.justice.cz
datová schránka: ryhaa8a

                                                                                                  Olomouc 16.06.2015
                                                                                                  SIN 18/2015



Dušan Dvořák, MMCA
nar. 12.01.1962
Tylova 963/2
779 00 Olomouc
_______________


Žádost o informace - výzva

Dne 15.06.2015 nám bylo elektronickou poštou doručeno Vaše podání označené jako „Žádost o informace“ s přílohami. Z jeho obsahu však není zřejmé, zda se z Vaší strany jedná o žádost ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu informacím. V takovém případě však žádost nesplňuje formální náležitosti podle § 14 odst. 2 citovaného zákona. Pro případ takové žádosti Vám sděluji, že z této musí být zřejmé, kterému povinnému subjektu je určena, a že se žadatel domáhá poskytnutí informace ve smyslu tohoto zákona. Fyzická osoba uvede v žádosti jméno, příjmení, datum narození, adresu místa trvalého pobytu nebo, není-li přihlášena k trvalému pobytu, adresu bydliště a adresu pro doručování, liší-li se od adresy místa trvalého pobytu nebo bydliště. Adresou pro doručování se rozumí též elektronická adresa. Současně Vám sděluji, že v případě takové žádosti je však Vámi uváděný obsah mimo působnost zdejšího vrchního státního zastupitelství. § 2 odst. 1 citovaného zákona totiž stanoví, že povinnost poskytovat informace podle tohoto zákona, jsou státní orgány, územní samosprávné celky a jejich orgány a veřejné instituce, pokud se informace vztahuje k jejich působnosti.

Vaše podání by však mohlo být vyhodnoceno taktéž jako podnět k výkonu dohledu nad postupem Okresního státního zastupitelství v Prostějově či Krajského státního zastupitelství v Brně. V takovém případě by Vaše podání bylo postoupeno příslušnému odboru zdejšího vrchního státního zastupitelství k dalšímu opatření.

Za této situace Vás proto vyzývám k upřesnění Vašeho požadavku na zdejší úřad, tedy sdělení, zda se jedná o žádost o poskytnutí informace podle citovaného zákona. V takovém případě je však třeba, aby tato splňovala předepsané náležitosti uvedené shora. Pokud bude z Vaší strany požadováno provedení dohledu, bude postupováno tak, jak bylo popsáno výše.

K odstranění vad podání Vám v souladu s § 14 odst. 5 písm. b) citovaného zákona stanovuji lhůtu 30 dnů ode dne jejího doručení.

Současně Vás ve smyslu označeného ustanovení poučuji o tom, že v případě neupřesnění žádosti v této lhůtě, bude rozhodnuto o odmítnutí žádosti.





                                                                                      Mgr. Roman Smělý v. r.
                                                                                                                                                                            ředitel odboru


Za správnost vyhotovení:
Jitka Zbořilová



Dušan Dvořák, MMCA, nar. 12.1.1962, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc          

Vrchní státní zastupitelství Olomouc

Věc: žádost o informace

Dne 13.4.2015 jsem elektronicky a osobně na podatelně VSZ Olomouc podal níže uvedený podnět, neboť jsem dle rozhodnutí policejního orgánu nucen absolvovat vyšetření u znalce, aniž znám otázky znalci a aniž je mi ustanoven advokát, navíc u znalce, jehož naprosto nepravdivý posudek o mé osobě z roku 2014 vyvrátil jak v posudku č. 750, tak v rámci veřejného zasedání dne 14.května 2015 č.j. 5 Nt 120/2014 u Okresního soudu v Olomouci znalec MUDr. Jiří Švarc, PhD. a  toto jednání a mnohá další nezákonná jednání policie a OSZ Prostějov schvaluje KSZ Brno a VSZ Olomouc bylo žádáno, aby v této věci zasáhlo,viz níže.  
Sdělte prosím, jaké právní překážky brání VSZ Olomouci v této věci zasáhnout, když je doloženo, že KSZ Brno opakovaně porušuje zákon. Děkuji. 
Současně vás laskavě žádám o sdělení, jak postupovat vůči rozhodnutí KSZ Olomouc, kdy jsme (právnická osoba) v rámci dohledu/dozoru nad  rozhodnutími OSZ Olomouc a OSZ Jeseník podali důkazy o trestné činnosti právnických a fyzických osob, se kterými se jak policejní orgán, tak předmětná OSZ vůbec nevyrovnali a podnět byl účelově odložen a stížnosti OSZ/KSZ označeny za nedůvodné. Existuje v této věci nějaký opravný prostředek adresovaný VSZ Olomouc nebo jinému orgánu veřejné moci? Jak se jako poškození můžeme proti těmto účelovým rozhodnutím bránit? Děkuji rovněž za zodpovězení žádosti informace.   

V Olomouci dne 15. června 2015                           Dušan Dvořák, v.r.

Příloha: Podání ze dne 13.dubna 2015


Dušan Dvořák, MMCA, Tylova 963/2, 779 00 Olomouc    
Vrchní státní zastupitelství


Věc: Žádost o vydání předběžného opatření zakazujícího úkony Policie ČR Prostějov a prošetření jednání KSZ Brno a OSZ Prostějov a přikázání postupu

-        elektronicky s přílohami bez zaručeného podpisu, poštou s podpisem bez přílohy

Úvodem: Jak je VSZ Olomouc dobře známo, OSZ Prostějov od roku 2009 opakovaně zamítá  jako nedůvodné všechny stížnosti na hrubě nezákonné jednání prostějovské policie jednající nejméně dle § 149 trestního zákoníku. Jednání OSZ pak vždy schvaluje KSZ Brno včetně zákazu vyšetření enormního úbytku zkonfiskovaného majetku z výzkumnické farmy v Ospělově a způsobení těžkých ublížení na zdraví včetně ublížení na zdraví s následkem smrti, což je doloženo na filmech  na YOU TUBE (Rok konopí, Konopné pašije, Run from the Cure ad) a což doložila řada osob včetně lékařů, soudních znalců, viz sekce Dokumenty a studie na www.konopijelek.cz a http://soudniznalec.blogspot.cz/

Stejně tak KSZ Brno dne 9.4.2015 pod č.j. 1 KZN 1038/2015-12 v rámci dozoru nad OSZ Prostějov zamítlo jako nedůvodnou níže uvedenou stížnost na jednání prostějovské policie v roce 2015 a rovněž se jakkoliv nevyjádřilo k právní argumentaci netrestnosti skutku, neexistenci policejní normy měření obsahu účinných látek a stonásobných rozdílech výsledků měření dle metody (viz doc. Hanuš a doc. Ondra v sekci Dokumenty a studie na www.konopijelek.cz) a především spáchaných zločinech. Právní argumentace legality jednání včetně unijní právní argumentace na  http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/
 
Všechna trestní řízení a konfiskace od roku 2009 jsou činěna na základě vědomě mylného tvrzení Krajského soudu v Brně, Nejvyššího a Ústavního soudu, viz vyjádření Mgr. Radomíry Dvořákové OS Olomouc s razítkem podatelny 13.4.2015 v širších souvislostech k osobě znalce a tvrzení, že prý údajně zákon o návykových látkách transponuje Nařízení ES, viz http://bolsevici.blogspot.cz/2015/04/mgr-radomira-dvorakova.html

To je jako by si policií účelově či neúčelově zvolený znalec pletl jako lékař vagínu s penisem, tyto si pak pletl s OSZ a KSZ a o prostějovské policii pak tvrdil, že je hermafrodit.


Odůvodnění vydání předběžného opatření:

1.     Policie ČR Prostějov si k páté konfiskaci výzkumnické farmy v Ospělově pod č.j. KRPM- 59428/TČ-2014-141271 přivzala ke znaleckému zkoumání duševního stavu žadatele zcela účelově nezákonně jednajícího znalce MUDr. Hosáka z Hradce Králové, který zfalšoval posudek na žadatele v roce 2014, viz příloha (znalecky posudek MUDr. Švarce na žadatele ze dne 4.4.2015) a výše odkazované vyjádření manželky žadatele Radomíry Dvořákové soudu a dále oponentní argumentace zmocněnce žadatele dokládající důkazy vědomě mylného posudku (nejen) znalce ustanoveného prostějovskou policií na http://bolsevici.blogspot.cz/2015/01/oponentni-dukazy-cannabis-is-cure-zs-ic.html

2.     aniž se dotčená státní zastupitelství vyrovnala jak s tímto, tak s tím, že

3.     Majitelem zkonfiskovaného majetku jsou právnické osoby zastoupené zmocněncem, tento majetek je určen na výzkum a terapii, která není mj. dostupná (až do 1.12.2014 absolutně). viz judikatura SDEU a Předběžné otázky SDEU v sekci Dokumenty a studie na www.konopijelek.cz

4.     Aniž policie žadateli ustanovila žádaného advokáta

5.     Aniž žadateli policie zaslala seznam otázek položených znalci a naplnila jeho zákonné právo se k nim vyjádřit, včetně oponentury k odbornosti a zaměření znalce, který je toliko biologickým psychiatrem

6.     Aniž se jakkoliv vypořádala s právní argumentací netrestnosti jednání žadatele z českého a unijního práva

7.     Aniž se jakkoliv vypořádala s tím, že jde již o osmé znalecké zkoumání v průběhu 3 let a je právě na žadatele zpracováván posudek, viz příloha

8.     Aniž se vyrovnala s tím, že opětovně konfiskací majetků výzkumu spáchala zločin nejméně dle § 149 trestního zákoníku

S ohledem na doložené důkazy žádám vydat  VSZ toto Předběžné opatření

9.     Ustanovení znalce žadateli policií se zamítá

10.   Policie žadateli přidělí advokátní zastoupení

11. OSZ v Prostějově se písemně vyrovná s právní argumentací žadatele a zmocněnce  (jako zmocněnce osoby poškozené) k (ne)trestnosti jednání.

12. Zmocněncem žadatele je Cannabis is The Cure, z.s.,  IČ: 266 70 232Tylova 963/2, 779 00 Olomouc

13. OSZ v Prostějově před vyjádřením se k (ne)trestnosti jednání ověří k osobě žadatele jako vedoucího výzkumu doloženou právní argumentaci a tato tvrzen ověřitelná u:

14. Mgr. Thomas Muller, Ševčíkova 6, 130 00 Praha 3, svědek je expertem na právo EU a pravidelně vede úspěšná řízení u Soudního dvora EU. Svědek hovoří plynně česky. Svědek doloží a vysvětlí OSZ nevymahatelnost zákona o návykových látkách (ZoNL) a tedy i trestního zákoníku dle práva EU neaplikací Nařízení ES k měření obsahu THC v cannabis a nevymahatelnost ZoNL nenotifikací ZoNL dle povinnosti Směrnice 98/34/ES. Nejvyšší soud vědomě nepravdivě a ryze účelově v rozporu s čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování EU odmítá položit předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, což ve třech nálezech ústavní soud označil za porušení práva na spravedlivý proces a zákonného soudce, aby pak ve všech 4 ústavních stížnostech žadatele svých vlastních nálezů vůbec nedbal a tyto okatě bez zdůvodnění ignoroval. Tvrzení, že Nařízení ES lze transponovat do zákona je zcela mylné, mylné vědomě! Jak je soudu známo a je doloženo ve spise, okresní, krajský, nejvyšší či ústavní soud se s právní argumentací z unijního práva neuměli řádně vyrovnat a nejvyšší soud dokonce v usnesení č.j. 8 Tdo 1231/2011 vědomě nepravdivě tvrdil, že ZoNL nepodléhá notifikační povinnosti, což bylo zpochybnitelné nejen odkazovanou veřejnou databází TRIS, ale též následnou (neúplnou) notifikací novelizace ZoNL zákonem č. 273/2013 Sb. s platností od 1.1.2014 Tyto skutečnosti jsou uvedeny včetně důkazních listin v bodech 1 - 3 na http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/, pokud nejsou obsaženy již ve spisu, kdy byly součástí dovolání NS k rozhodnutí č.j. 3 Nt 1151/2014, které bylo pod č.j. 6 Tdo 1493/2014 vráceno soudu k novému projednání a opět nebyla NS položena předběžná otázka Soudnímu dvoru EU. Dodejme, že Evropský soud pro lidská práva po roce a půl projednávání právní přípustnosti (běžně 14 dní) odmítl stížnosti vedoucího výzkumu Cannabis is The Cure (Konopí je lék) Dušana Dvořáka na ČR projednat bez zdůvodnění a pouze odkázal na čl. 35 Jednacího řádu ESLP, který mu toto právo (pro politicky ožehavé kauzy) dává, přestože lékaři s doložením důkazů o porušení čl. 2 a 3 Úmluvy o lidských právech (právo na život a zákaz mučení) žádali ESLP o aplikaci předběžného opatření s okamžitým zastavením zločinů páchaných ČR. 

15. Doc. RNDr. Peter Ondra, CSc., Hněvotínská 3, 775 09 Olomouc, svědek je soudní znalec v oboru toxikologie a přednosta Ústavu soudního lékařství FNOL. Jak je doloženo ve spisu, svědek měří pro výzkum kanabinoidy v konopí a soudu doložil extrémní rozdíly měření obsahu THC v cannabis dle zvolené metody a doložil, že jediným právně relevantním měřením je unijní norma měření, kterou však policie nerespektuje a žádnou normu nemá, což je porušením čl. 39 Listiny základních práv a svobod a činí tak v době legality pěstování cannabis do 100m2/osobu bez hlášení a zpracování cannabis bez omezení obsahu THC rovněž bez hlášení dle §§ 29 a 5,odst. 5 ZoNL, neboť změna limitu na obsah do 0,3 % THC zákonem č. 50/2013 Sb. nebyla oznámena Komisi a je nevymahatelná!. Opakovaná vyjádření svědka jsou doložena v bodu 6  na výše uvedené adrese http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/  Jak je doloženo v rozhodnutí MV ČR v daném odkazu, policie odmítá sdělit a MV ČR s tím souhlasí, kdy a kým byl onen doporučený postup měření obsahu THC v cannabis vydán, pod jakým č.j., jaké je jeho znění, neboť vyjádření policejních pracovišť OKTE  se od sebe liší. Jak je ve spisu ke čtvrté konfiskaci doloženo na stopě číslo 2, legální certifikovaná odrůda cannabis Finola byla díky svým schopnostem 2x dozrát v průběhu léta shledána policií jako nezákonná, protože policie neměřila dle přísně unijní normy (max. do 0,2% THC) a měřila rostlinu či spíše jen květ až po usušení, nikoliv v době růstu.

16. Vrchní rada plk. Mgr. Jakub Frydrych, Policejní prezidium ČR, poštovní schránka 62/NPC, 170 89 Praha 7. Svědek je ředitel Národní protidrogové centrály ČR. Svědek doloží, že členové nevládní organizace výzkumu Konopí je lék podali od září 2009 do konce roku 2014 celkem 15 žádostí o policejních ochranu. Svědek doloží, že byl policejním prezidentem v roce 2009 požádán, aby se s vedoucím výzkumu osobně sešel a věc vyřešili. Svědek doloží, že se  v roce 2010 sešli a informoval vedoucího výzkumu, ať žádá policii, státní zastupitelství a soud aplikovat na jeho jednání § 31, odst. 1 trestního zákoníku (přípustné riziko, kdy společenského prospěchu nelze dosáhnout jinak). Svědek doloží, že pracovníci NPC byli opakovaně přítomni na Edukativní konopné klinice v Praze, které byl vedoucí výzkumu ředitelem, věděli a viděli, že je nemocným vydáván cannabis s obsahem nad 0,3 % THC, který z podnětu MZ ČR dokonce v Kriminalistickém ústavu analyzovali (až 68 % THC v extraktu), ale nikdy s ohledem na subsidiaritu trestní represe nezahájili trestní řízení a nic nekonfiskovali.

17. MUDr. Pavel Bém, Apolinářská 4, 120000 Praha 2. Svědek je adiktolog, psychoterapeut a psychiatr. Byl mj. prezidentem mezinárodní konference Léčebné konopí a kanabinoidy pořádané 4.-7. března 2015 v Praze. Svědek byl do června 2010 primátorem hl. města Prahy. Svědek doloží, že není pravdou tvrzení soudu v rozsudku č.j. 2 T 104/2010, že byl si vedoucí výzkumu vymyslel poskytnutí daru 1,1 mil. Kč od hl. města Prahy na vybudování Edukativní konopné kliniky, neboť dne 11.5. 2010 navrhl jako primátor Radě hl.města Prahy dar poskytnout a ta jeho návrh na základě předložené dokumentace schválila, což je rovněž doložitelné (zejména) v rozhodnutí hl. města Prahy v bodu 2 na http://praha-eu.blogspot.cz/ 

18. MUDr. Radek Matlach, Gutenbergova 272/5, 460 05 Liberec, svědek je lékař, soudní znalec v oboru soudního lékařství. Svědek vyvrátí mylné a bez důkazů uváděné sdělení, že cannabis je škodlivinou. Svědek potvrdí, že jako předseda odborné společnosti Konopí je lék,o.s. (2011- 2012) soudu do spisu č.j. 2 T 104/2010 a č.j. 2 T 65/2011 doložil nejen vysokou odbornost vedoucího výzkumu, ale též zločiny proti lidskosti, které orgány činné v trestním řízení spáchaly na členech výzkumu Konopí je lék. Svědek do uvedených spisů rovněž doložil enormní úbytek váhy zkonfiskovaného cannabis, kterým se soud i žaloba rovněž odmítli zabývat. Dodejme, že v lednu 2015 zahájila GB Pharmaceuticals v USA patentové řízení na lék na rakovinu z cannabis. V řízení č.j. 2 T 104/2010 žalobou pozvaný přednosta olomoucké onkologie nepravdivě tvrdil (téměř 20 let po objevu apoptózy buněk rakoviny kanabinoidy!), že cannabis onkologická onemocnění neléčí, což vyvrátila v řízení svědčící Olga Novotná na lékařské zprávě o mizejícím nádorovém onemocnění. V důsledku konfiskací cannabis  OČTŘ pak (nejen) Olga Novotná (ve velikých bolestech) v dubnu 2011 zemřela.  Sdělení svědka jsou doložitelná na http://soudniznalec.blogspot.cz/

19. MUDr. Dagmar Přikrylová, Poliklinika U tržnice, tř. Svobody 32, 779 00 Olomouc, svědkyně je psychiatr a praktický lékař, OS v Olomouci ustanovený k ochranné léčbě vedoucího výzkumu žádající ukončit ustanovenou ochrannou léčbu pro její nesmyslnost a naprostou neopodstatněnost. Jak doložila manželka vedoucího výzkumu v prvním trestním řízení č.j. 2 T 104/2010, dále jak doložili ošetřující lékaři (Novák, Táborská) v druhém trestním řízení č.j. 2 T 65/2011, užívání cannabis pomáhá vedoucímu výzkumu úspěšně zvládat chronické onemocnění. Svědkyně ihned po zahájení provozu první lékárny v ČR, která od prosince 2014 vydává na předpis cannabis, doporučila předepsat cannabis, což je možno ověřit na dokumentu doloženém soudu vedoucím  výzkumu v únoru 2015 do spisu tohoto řízení. Měsíční dávka nezpracovaného cannabis v lékárně však stojí cca 10 tisíc Kč, tzn. jde o fakticky pro 99,9% občanů nedostupný lék.  Dané svědectví je důležité z hlediska aplikace zákona o zdraví lidu a event. § 28 trestního zákoníku (krajní nouze) a s ohledem na judikát netrestnosti cannabisterapie usnesením Nejvyššího soudu ČR ze dne 30. 1. 2008, č.j. 3 Tdo 52/2008 (Sbírka soudních rozhodnutí a stanovisek č. 9/2008) jako součást dalšího doložení vědomého porušování zákonů orgány činnými v trestním řízení, neboť tuto skutečnost OČTŘ znaly od roku 2010!  

20.  Dle úvahy jsou dále žádáni předvolat další lékaři jako MUDr. Aleš Skřivánek, PhD. nebo MUDr. Irina Hubeňáková, kteří OSZ Prostějov doložili důkazy o zločinech proti lidskosti spáchaných organy činnými v trestním řízení. Jejich identifikační a kontaktní údaje jsou OSZ Prostějov dobře známy, viz www.konopijelek.cz sekce Dokumenty a studie.

 V Olomouci 13.4.2014                                            Dušan Dvořák, MMCA