OS Prostějov, 22.4.2015, stížnost



Dušan Dvořák, 12.1.1962 a Radomíra Dvořáková, 18.1.1963
společně Tylova 963/2, 779 00 Olomouc


Okresní soud Prostějov
Havlíčkova 3639/16A
796 01 Prostějov


Věc: stížnost na rozhodnutí OS Prostějov ze dne 31.3.2015 č.j. 2Nt1257/2013 obdrženého dne 21.4 a 22.4.2015

1.     Soud návrh na povolení obnovy zamítl s odůvodněním, že směřuje jen proti rozhodnutí nebo výroku, stran něhož obnova není přípustná, aniž by řádně zdůvodnil, proč a z jakého důvodu přípustná obnova není, když navíc analogickou obnovu řízení č.j. 2 T 104/2010 k řízení o obnově soud připustil stejně jako ji připustil k obnově pro OSZ Prostějov.
2.     Řízení 2Nt1257/2013 (třetí konfiskace ospělovské farmy) předcházelo řízení 2 T 104/2010, které pravomocně rozhodl KS Brno č.j. 3 To 25/2011, když uvedl naprostý právní nesmysl a vědomou lež, že nařízení ES zakazuje pěstování a zpracování cannabis a toto nařízení bylo transponováno do zákona o návykových látkách a není potřeba položit předběžnou otázku Soudnímu dvoru EU. Tuto lež jako ze zvláštní školy práva pak potvrdil Nejvyšší soud pod č.j. 8 Tdo 1231 /2011 a Ústavní soud pod č.j. II. ÚS 664/12. Dodejme, že v prvním řízení padl odsuzující rozsudek krajského soudu za situace, kdy obžalovaný neznal text odvolání obžaloby (ani obhájce) a KS Brno si vymyslel neexistující právní normu na měření obsahu THC v cannabis polici, když ta žádnou normu nemá, což je porušení čl. 39 Listiny základních práv a svobod, neboť výsledky měření mohou být až stonásobně odlišné.
3.     Následné tři konfiskace v letech 2010-2012 pak byly řešeny soudními znalci a vedoucí výzkumu Konopí je lék (Cannabis is The Cure) Dušan Dvořák byl těmito tzv. „znalci“ shledám nepříčetným a všechny žaloby byly staženy a všechny orgány veřejné moci se odmítaly zabývat netrestností skutku včetně Ústavního soudu č.j. IV.ÚS 4859/12 (druhá konfiskace), II. ÚS 1311/13 (třetí konfiskace), II.ÚS 289/14 (čtvrtá konfiskace) a odkazovaly na zkorumpovaná a vědomě mylná justiční rozhodnutí v řízení 2 T 104/2010. K tomuto justičnímu kartelu dne 8.4.2015 znalec MUDr. Jiří Švarc, PhD. v posudku č. 750 ze dne 8.4.2015 uvedl: „Alibistické („kolegiální“) závěry o duševní poruše a z toho plynoucí nepříčetnosti a následná psychaitrizace jsou pro justici jednodušší než prokazovat protiprávnost pěstování konopí člověku, který je za jeho oprávněnost ochoten tvrdošíjně a sofistikovaně bojovat.“
4.     Jak je doloženo v sekci Dokumenty a studie na www.konopijelek.cz a jak je doloženo rovněž na http://cannabis-dukazy.blogspot.cz/, jednání manželů Dvořákových nebylo nikdy trestným činem ani z evropského, ani unijního ani českého práva a vždy soudy nezákonně odmítly položit předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, aby nemusela ČR platit náhrady škod nejen jim, ale všem, protože manželé Dvořákovi dokázali nevymahatelnost zákona o návykových látkách z unijního práva.
5.     Jak bylo doloženo, v době, kdy probíhalo řízení č.j. 2Nt1257/2013 byl Dušan Dvořák vážně nemocný a nemohl se právně bránit a zakázal se odvolat, když viděl tu naprostou justiční zvůli, které se nikdy nezabývala rozkradeným konopím, kdy chybělo až 90% majetku, tak především zločiny na nevinných lidech s důsledky těžkých ublížení na zdraví včetně ublížení na zdraví s následkem smrti, což soudu doložili lékaři i znalci. Vážné onemocnění Dušana Dvořáka dne 6.8.2013 je rovněž doloženo na ocanovaném originálu na http://silvia-musilova.blogspot.cz/

Žádáme odvolací soud, aby současně prostřednictvím Nejvyššího soudu položil tyto předběžné otázky Soudnímu dvoru EU, které nám je upíráno od roku 2010 položit, což je v rozporu s mezinárodními závazky a třemi nálezy Ústavního soudu:



1.   Je třeba čl. 267 odst. 3 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání v postupu Nejvyššího soudu, který odmítá položení předběžné otázky na nevymahatelnost ustanovení zákona o návykových látkách, a to na základě tvrzení Nejvyššího soudu (č.j. 8 Tdo 1231 /2011), že daný zákon transponuje předpisy Evropského společenství, konkrétně nařízení ES, které se ovšem transponovat nesmí? 

2.   Představuje § 29 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim pěstování cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) přešel od režimu, kdy nebylo možné pěstovat cannabis bez hlášení úřadům, na režim, kdy toto možné je až do velikosti pěstební plochy do 100 m2/osobu, a to na základě zákona č. 362/2004, kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

3.   Je třeba v roce 2009 novelizované nařízení Komise (ES) „Metoda společenství pro kvantitativní určení obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis“ č. 1122/2009 (příloha č. 1) ze dne 30. listopadu 2009, kterým se stanoví prováděcí pravidla k nařízení Rady (ES) č. 73/2009, pokud jde o podmíněnost, modulaci a integrovaný administrativní a kontrolní systém v rámci režimů přímých podpor pro zemědělce stanovených v uvedeném nařízení, a k nařízení Rady (ES) č. 1234/2007, pokud jde podmíněnost v rámci režimu přímé podpory pro odvětví vína, vykládat v tom smyslu, že brání ve stanovení jiných metod pro měření obsahu delta-9-tetrahydrokannabinolu v odrůdách cannabis, než je metoda uvedená v citovaném unijním přepisu?  

4.   Představuje § 5 odst. 5 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že jeho novelizací zákonem č. 50/2013 Sb. byl stanoven pro zacházení s  cannabis k účelům výzkumným (pokusnictví) a národohospodářským (průmysl) nový limit obsahu látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů, a to nově s limitem do 0,3 % THC, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

5.   Představuje § 8 odst. 1 zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že zákonný režim přešel od režimu, kdy není nárok na vydávání povolení k zacházení s návykovými látkami, na režim, kdy takový nárok je daný, a to na základě zákona č. 141/2009 Sb., kterým se změnil zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

6.   Je třeba čl. 9 směrnice 98/34/ES vykládat v tom smyslu, že brání v použití naléhavé procedury dle odst. 7 uvedeného ustanovení v případě vnitrostátní úpravy, jako je vyhláška č. 221/2013 Sb., kterou se stanovují podmínky pro předepisování, přípravu, výdej a používání individuálně připravovaných léčivých přípravků s obsahem cannabis pro léčebné použití, jejíž prostřednictvím jsou stanoveny požadavky na jakost léčebného cannabis?

7.   Představuje § 24a zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje pro pěstování cannabis pro léčebné použití licenci (tj. povolení), technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

8.   Představuje § 24b zákona č. 167/1998 Sb., o návykových látkách tím, že požaduje, aby veškerý vypěstovaný cannabis pro léčebné použití byl předáno Státnímu ústavu pro kontrolu léčiv, technický předpis ve smyslu čl. 1 odst. 11 směrnice 98/34/ES a je tudíž s ohledem ke skutečnosti, že dané ustanovení nebylo oznámeno Evropské komisi v souladu s čl. 8 a 9 směrnice 98/34/ES, nevymahatelné ve smyslu rozsudku Soudního dvora EU ve věci C-194/94 CIA Security International, bod 55? 

9.   Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, jako je zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech, zákon č. 167/1998 Sb., o návykových látkách a vyhláška č. 221/2013 Sb., neboť tyto vnitrostátní právní předpisy stanoví požadavky na jakost léčebného cannabis, které je de facto třeba dovážet z Nizozemska, kde je pěstované k omamným účelům, a které je prokazatelně méně vhodné pro léčebné použití než jiné (vnitrostátní či dovezené) odrůdy cannabis včetně zcela neomamných odrůd cannabis a neomamných metod aplikací omamného cannabis, jejichž léčebné použití je naopak zakázáno?    

10.     Je třeba čl. 34 Smlouvy o fungování EU ve světle skutečnosti, že Soudní dvůr v rozsudku ve věci C-137/09 Josemans explicitně uznal přípustnost používání omamných látek, jako je cannabis, k léčebným a výzkumným účelům, vykládat v tom smyslu, že brání vnitrostátní právní úpravě, která umožňuje pouze použití nevhodného léčebného cannabis (dovezeného z Nizozemska) sloužícího primárně k omámení a pod hrozbou trestní sankce zakazuje veškeré pěstování, výzkum a užívání jiných (vnitrostátních či dovezených) odrůd cannabis vhodnějších k léčebnému použití?



V Olomouci dne 22.4.2015



Dušan Dvořák                                                                                  Radomíra Dvořáková